حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » حادثه تروریستی اهواز ماهیت واقعی دشمنان نظام را نشان داد

حادثه تروریستی اهواز ماهیت واقعی دشمنان نظام را نشان داد

کاوش نیوز: سرتیپ دوم فتح‌الله جمیری در همایش حقوقدانان بسیجی که در سالن دادگستری شهرستان یزد برگزار شد، افزود: ماهیت دشمنان بر ترور، تحریم و تهدید قرار دارد که تاکنون به‌رغم دشمنی‌های گسترده به اهداف خود نرسیدند.

وی ادامه داد: باید با هوشیاری و داشتن بینش و بصیرت، گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم و آماده جانفشانی و مقاومت بود که رمز و راز عزت درگرو ایستادگی و ولایتمداری مردم و مسئولان است.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: وحدت مردم و مسئولان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک حقیقت است که باید همواره بین اقشار مختلف مردم و به‌خصوص جوانان گسترش یابد.

جمیری به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: ایستادگی ملت و رزمندگان بسیجی عامل اصلی شکست آمریکا در جنگ تحمیلی و بعد از آن در منطقه بود و باید برای پیشرفت کشور به ارزش‌های اسلامی در جامعه بیشتر تکیه کرد.

وی به وابستگی کشورهای حوزه خلیج‌فارس به استکبار جهانی اشاره کرد و یادآور شد: وابستگی یعنی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس با یک اشاره آمریکا و غاصبان اسرائیلی از هم می‌پاشد درحالی‌که برخی کشورها همانند لبنان با نیروی قوی حزب‌الله می‌توانند جلوی هرگونه دخالت آمریکا را بگیرند.

در این مراسم همچنین چند برنامه فرهنگی و هنری در خصوص بزرگداشت دفاع مقدس اجرا شد .


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.