حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » وضعیت حجاب در جامعه قابل قبول نیست

امام جمعه موقت ورامین:

وضعیت حجاب در جامعه قابل قبول نیست

وضعیت حجاب در جامعه قابل قبول نیستامام جمعه موقت ورامین با ابراز نگرانی از وضعیت حجاب در جامعه از مسئولان خواست تا با این پدیده مقابله کرده و از مردم نیز درخواست کرد تا به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به تلاش دشمن در مقابله فرهنگی با ایران اسلامی گفت: دشمنان نظام امروز جنگی وسیع تر و وحشیانه تر علیه چادر و حجاب زن مسلمان در پیش گرفته اند تا اساس اعتقادات مردم را خدشه دار کنند.

وی افزود : زنان مسلمان باید بدانند که بی حجابی و بی عفتی ، در اصل توهین به کرامت زنان است و این بانوان ایران اسلامی هستند که باید شجاعانه از کرامت خود دفاع کنند و اجازه ندهند که عده ای جاهل و فریب خورده و یا مزدور دشمن ،حجاب آن ها را لکه دار کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهارداشت: در کنار مردم، دستگاه های مختلف نظام نیز وظیفه دارند تا از ارزش الهی و توحیدی ایران اسلامی پاسداری کنند، جای تأسف است که در برخی ادارات ، زنان بدحجاب از نظام اسلامی حقوق بگیرند و به اسلام دهن کجی کنند، این وظیفه مدیران نظام است که با نظارت و دقت هرچه بیشتر از حجاب پاسداری کنند.

وی تصریح کرد: برخی مدیران اجرایی و مسئولان دائما می گویند که در مسأله حجاب باید کار فرهنگی انجام شود، این حرف صحیح است و مساجد، مبلغین، مداحان و همه کسانی که دستی در دین دارند، باید از این مساله قرآنی و اسلامی پاسداری کنند ولی خود این مسئولان نیز مخاطب باید به حرف های خویش عمل کنند.

محمودی تاکید کرد: وضعیت امروز عفاف و حجاب جامعه قابل قبول نیست، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و بسیج به عنوان پاسدار ارزش های انقلابی نیز باید در این خصوص به وظیفه خود عمل کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف برق و آب ، خاطرنشان کرد: تمامی مردم و مسئولان باید با همکاری مناسب و صرفه جویی در مصرف انرژی ، از ایجاد بحران کم آبی و قطعی مکرر برق جلوگیری کنند تا تابستان گرم امسال را پشت سر بگذاریم.

امام جمعه موقت ورامین از مسئولان خواست، که با اطلاع رسانی مناسب مردم را در جریان زمان خاموشی ها بگذارند.

محمودی گفت : برخی از مردم به واسطه قطعی برق دچار خسارت ها و مشکلاتی شده اند، اگرچه تصمیمات در خصوص قطعی برق در استان اتخاذ می شود ولی پیگیری مسئولان شهر و اطلاع رسانی مناسب به مردم ، می تواند رضایت آنان را جلب کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.