حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » هیچ دشمنی جرات تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه سرنگونی پهپاد جاسوسی آرامش را از آمریکایی ها گرفت، گفت: هیچ کشوری جرات حمله و تجاوز به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکا در ساعت حدود یک بامداد پنجشنبه از یکی از پایگاه‌های نیروهای امریکایی در جنوب خلیج فارس به هوا برخاسته و بر خلاف قوانین هوانوردی کلیه تجهیزات مربوط به معرفی خود را خاموش و در نهایت پنهان‌کاری، از تنگه هرمز به سمت چابهار ادامه مسیر می‌دهد.

وی ادامه داد: این پهپاد بعد از چهار ساعت فیلم برداری از ایران در چنگال مقتدرانه نیروهای پدافند هوایی در تنگه هرمز گیر افتاده و ساقط شد.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: این پهپاد یکی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای جاسوسی جهان محسوب می‌شود که بر اساس اطلاعات به دست آمده بیش از ۲۰۰ میلیون دلار قیمت دارد که در نهایت توسط سامانه سه خرداد ساخت متخصصان جمهوری اسلامی ایران ساقط شد.

حجت الاسلام راهداری با بیان اینکه باید دولتمردان به ویژه سیاست خارجی کشور دقیق عمل کند افزود: برگ برنده در دست جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت زاهدان بر پیروی از خط رهبری تاکید کرد.

وی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار نشانگر الگوی موفق حکومت داری و نمایش اقتدار ملی است که باید سیاست خارجی کشور در گام دوم انقلاب دارای چنین ویژگی باشد.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیان کننده طرد دولت‌های استکباری و نمایش ابر قدرت بودن ایران در سطح بین الملل بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار به نخست وزیر ژاپن فهماند که مورد تمسخر آمریکا قرار گرفته است، گفت: دانشمندان و صاحبان قلم ژاپن اگر تاکنون درباره ایران و رهبر معظم انقلاب تحقیق و مطالعه نکرده باشند پس از این دیدار به این حوزه ورود خواهند کرد.

حجت الاسلام راهداری با اشاره به چرایی سرنوشت مرسی نخستین رئیس جمهوری منتخب مصر گفت: نادیده گرفتن مردم سالاری، ارتباط با آمریکا و اسرائیل و نادیده گرفتن مردم فلسطین و غزه از مهمترین دلایل سرنگونی دولت مرسی در مصر بود و این سرنوشت تمامی حاکمانی است که به غرب و آمریکا تکیه می کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.