حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » ۶ قاچاقچی موادمخدر در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۶ سوداگر مرگ و کشف ۵۴۴ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد. 

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سردار احمد طاهری اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ موادمخدر از شهرستان مذکور به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس در قالب چند تیم عملیاتی با رصد و کنترل مسیر انتقال محوله مواد افیونی اعضای این باند مسلح را که با ۲دستگاه پژو ۴۰۵در حال جابه جایی موادمخدر در یکی از محورهای فرعی حومه ایرانشهر بودند رویت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره تکاوران پلیس دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه، پلیس مبارزه با موادمخدر در عکس العملی سریع و با آتش پر حجم خود، خودروهای قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری ۶ سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها ۵۴۴ کیلوگرم مواد افیونی ازنوع تریاک کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات، ۲ قبضه سلاح کلاش با ۶۸ تیر جنگی به همراه سه دستگاه بی سیم کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با پدیده قاچاق مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.