حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » توسعه و پیشرفت ایرانشهر ارمغان انقلاب اسلامی است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این شهرستان قبل از پیروزی انقلاب از حداقل امکانات محروم بود اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دورترین روستاهای منطقه نیز از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند.

...

کاوش نیوز: مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های این هفته نمازجمعه ایرانشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی بویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته انجام داده است.

وی به خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف از جمله بهداشت و درمان در ایرانشهر اشاره کرد و افزود: ساخت بیمارستان 540 تختخوابی در این شهرستان که از سوی بنیاد برکت ساخته می‌شود از برکات نظام و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به این خطه است.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه نماز به سالم سازی جامعه کمک می کند گفت: هر کسی در هر حوزه ای که مسئولیت دارد باید برای ترویج اقامه نماز تلاش کند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید عملا مروج نماز باشند اظهار داشت: همان اندازه که نماز سبب نزدیکی انسان به خدا می‌شود همان اندازه انسان را از شیطان دور می‌کند.

مولوی کریم زایی با بیان اینکه عفت، عدالت، اخلاق و کرامت انسانی از نشانه های نماز است گفت: نماز انسان را از منکرات نجات می‌دهد.

 

**رهبر معظم انقلاب عامل اقتدار نظام اسلامی ایران هستند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبری آگاه، بصیر و مقتدر عامل اقتدار نظام اسلامی ایران هستند.

مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: حمایت مردم ایران از رهبری و مسئولان کشور از بینش بالا، درک و فهم آنان حکایت دارد.

وی حفظ وحدت و همدلی در کشور برای مقابله با فتنه های دشمنان را مهم عنوان کرد.

امام جمعه اهل سنت خاش بیان کرد: انسان آگاه و بیدار و صاحب علم به گمراهی نمی رود و جامعه ای سالم و توسعه یافته است که در آن افراد عالم و تحصیلکرده باشد.

 

**دوبانده کردن جاده های خاش درخواست مهم مردم است

امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش گفت: پیگیری برای اختصاص اعتبار و تلاش برای دو بانده کردن محورهای ارتباطی و جاده های خاش به مقصد شهرهای همجوار از درخواست های مهم مردم است.

مولوی محمدعثمان قلندرزهی بیان کرد: روزانه و در ساعت های مختلف شبانه ر وز سوانح ناگوار رانندگی در محورهای مواصلاتی خاش رخ می دهد.

وی اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را متذکر شد و افزود: بسیاری از سوانح رانندگی ناشی از رعایت نکردن قوانین است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.