حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » استاندار سیستان و بلوچستان رحلت آیت الله شاهرودی راتسلیت گفت

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

...

کاوش نیوز: در پیام احمدعلی موهبتی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته، آمده است: رحلت جانگداز عالم برجسته، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

شخصیت علمی و عمق دانش و تسلط این عالم در علوم اسلامی زبانزد خاص و عام بود و در حوزه مسئولیت‌ های قانونی نیز بویژه در سیستم قضایی کشور، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر امور محوله موجب تحولات مثبتی در نظام اسلامی شد و پس از تحمل رنج و درد ناشی از بیماری به حضرت امام خمینی (ره) و یاران خود پیوست.

اینجانب این ضایعه عظیم را به محضر مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، علما و روحانیون حوزه‌های علمیه، آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی و بیت مکرم این مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه پروردگار متعال برای آن عالم فرزانه علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان سلامتی و صبر جمیل مسئلت می کنم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.