حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » نقشه‌های آمریکا شکست خورده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت:  نقشه‌های آمریکا علیه انقلاب و نظام اسلامی با تدبیر رهبری و حضور مردم ایران در صحنه‌ها شکست خورده است.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام خمینی(ره) این شهر، تشدید تحریم‌های اقتصادی و درخواست مذاکره را از آخرین توطئه های دشمنان اعلام کرد و افزود: برغم این که استکبار در 40 سال گذشته شکست های متعددی متحمل شده، همچنان بدنبال آن است مقاومت و ایستادگی مردم ایران را به شکست بکشاند.

وی با بیان این که، آمریکا به دنبال ناامیدی مردم ایران از دستاوردهای انقلاب و نظام است، ادامه داد: رهبری بارها فرمودند، به آینده کشور امیدوارند و هر کسی بخواهد امید ملت ایران اسلامی را به ناامیدی تبدیل کند، همراه دشمن است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: در هر کشوری برای جلوگیری از ورود افراد نالایق  به مجلس قانونگذاری سازوکارهایی وجود دارد، در ایران نیز شورای نگهبان این وظیفه را برعهده دارد.

امام جمعه سمنان افزود: شورای نگهبان تاکنون به هیچ‌کس باج نداده و از این پس هم  نمی‌دهد، برای اعضای آن انتساب افراد به جناح های  چپ و راست هم فرقی ندارد.

وی با تشریح برخی ویژگی های یک نماینده انقلابی و متخصص، یادآور شد: احراز نشدن صلاحیت برخی از داوطلبان به معنای این است که فرد مزبور صلاحیت نمایندگی نداشته اما در حوزه های دیگر باید از تخصص و تعهد وی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: ملت مجلس شورای اسلامی انقلابی می‌خواهد، کسی که مدرس‌گونه است وارد مجلس شورای اسلامی شود.

وی با تبریک ولادت حضرت مسیح، خاطرنشان‌ کرد: قرآن کریم حضرت عیسی (ع) و مادرش را به درستی معرفی کرده است.

شاهچراغی با بیان این که، پیامبران الهی عزت را برای مردم به ارمغان آوردند، اظهار داشت: زیربنای تقوا عفت و ایثار است، شاخصه‌هایی که مرد و زن را شامل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: پیامبر فرمودند، منافق سه خصیصه‌ همیشگی دروغ گفتن، بدقولی و خیانت در امانت را دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.