حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » دشمنان نمی توانند ایران اسلامی را به انزوا بکشانند

دشمنان نمی توانند ایران اسلامی را به انزوا بکشانندامام جمعه موقت سمنان گفت : مردم با دین مداری و هوشیاری اجازه نمی دهند دشمنان با القا و تبلیغات ، ذهن آن ها را از اساس انقلاب منحرف کند و ایران اسلامی را به انزوا بکشاند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس در نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، افزود : رهبری سران قوا را مکلف کرد تا با بکارگیری از کارشناسان و متخصصان امر تدابیر لازم در برابر اتاق فکر آمریکا که علیه ایران راه اندازی کرد، از نظرات آن ها برای خنثی سازی این توطئه ها استفاده کنند.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه ایران اسلامی، بیان کرد: در مجموع توطئه های دشمنان با حرکت جهادی و تدابیر هوشمندانه خنثی خواهد شد.
وی به روز پنجم مرداد و برپایی نخستین نمازجمعه اشاره و اضافه کرد: شرکت در نمازجمعه محور همه راهبردهای ایران است، که مردم شهید پرور در ۹۰۰ مصلا در کشور اقامه می کنند.
خطیب جمعه موقت سمنان نمازجمعه را از برکات نظام اسلامی برشمرد و گفت: مردم با حضور در این آیین عبادی - سیاسی در جریان مهمترین مسایل روز استان، کشور و جهان قرار می گیرند.
عبدوس نمازجمعه را نمایشی از قدرت سیاسی اجتماعی نظام دانست که هر هفته با این اجتماع عظیم مردم، قدرت ایران اسلامی به رخ دنیا کشیده می شود.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به عملیات مرصاد در سال ۶۷، گفت: دشمن با ایجاد شرایط بعد از پذیرش قطع نامه، فکر کرد ایران به خاطر ضعف قبول به پذیرش آن کرده و با طرح عملیات در پی تسخیر قسمتی از سرزمین ایران بود، اما ملت با رهبری امام راحل و درایت اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند تا جایی که شورای امنیت متجاوز بودن صدام به ایران را اعلام کند و پیروزی ایران به تمام جهانیان نشان داده شد.
وی به هشتم مرداد سالروز شهادت آیت الله مشکینی گفت: وظیفه ما حفظ آرمان های شهدای جنگ دفاع مقدس و عملیات مرصاد است.
امام جمعه موقت سمنان با بیان این که در سال های اخیر تحولی در فنی و حرفه ای ایجاد و جوانان را به فن آموزی ترغیب می کنند، یادآورشد: جوانان امروز نیازمند مهارت آموزی هستند و این راهبرد راهکاری برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان این مرز و بوم است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.