حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » 1500 تن شکر در استان سمنان توزیع شد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: یک هزار و 500 تن شکر از ابتدای سال جاری تاکنون در هشت شهرستان سمنان توزیع شد.

...

کاوش نیوز: محمد باقر منوچهری افزود: از ابتدای فروردین ۹۸ دستکم ۷۰۰ تن شکر در بخش صنعتی و صنفی و ۸۰۰ تن در بخش خانگی در هشت شهرستان استان سمنان توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع شکر به صورت گسترده و چهار نوبت در سال جاری در استان انجام شد، گفت: هیچگونه کمبودی در تامین و توزیع این محصول در سمنان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان با اشاره به اینکه مردم در فروشگاه ها شکر را بیشتر از قیمت مصوب ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال خریداری نکنند، ادامه داد: شکر در بازار هشت شهرستان استان به فراوانی وجود دارد.

منوچهری اضافه کرد: یکی از دلایل تقاضای بیش از حد بازار برای خرید شکر احتکار است و فروشگاه های متخلف این محصول را با قیمت مصوب دولت خریداری و در بازار آزاد به چند برابر قیمت به فروش می رسانند.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده دستکم چهار هزار تن شکر تا پایان سال ۹۸ در سمنان توزیع می شود و نگرانی از این نظر در استان وجود ندارد.

منوچهری خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی اصولی توزیع اقلام غذایی راهبردی مانند شکر در ماه مبارک رمضان در فروشگاه های استان به خوبی انجام شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان افزود: مردم با توجه به شرایط اقتصادی جامعه به اندازه نیاز، مواد غذایی خریداری کنند و با برنامه ریزی اصولی تمامی محصولات راهبردی در بازار استان سمنان به فراوانی یافت می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.