حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » معاونت راه روستایی به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ملحق می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: با تصمیم وزیر راه و شهرسازی، معاونت راه روستایی از ادارات کل راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه ابنیه تفکیک و به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ملحق می شود.

...

کاوش نیوز: مهدی عبوری در آیین معارفه نخستین مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در شاهرود، با اشاره به پراکنده بودن خدمات در حوزه راه های روستایی اظهار داشت: در مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیش از ۱۲ هزار دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین وجود دارد که این تجهیزات فقط در برخی از زمان ها که با برف و بوران مواجه هستیم کارایی لازم را دارند بنابراین بر اساس تصمیم وزیر از این ظرفیت برای حل مشکلات راه های روستایی هم استفاده می شود.

وی همچنین درخصوص مشکل قیر با بیان اینکه چند ماهی است سهمیه قیر در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار نگرفته است، ابراز کرد: اختلافی وجود دارد و در این مورد در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هم به صورت جدی بحث شد و باید این موضوع به دست نمایندگان ملت حل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در سال ۹۰ قیمت هر تن قیر یک میلیون ریال بود و امروز این رقم به حدود ۴۰ میلیون ریال رسیده و از سهمیه ها هم خبری نیست، با وجود اینکه نفت در کشور موجود و پالایشگاه ها فعال است باید تدبیری اندیشید تا یک بار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

 عبوری، از برگزاری نشست های مکرر کمیسیون ماده پنج هم انتقاد کرد و گفت: این کار به این معنی است که یا طرح جامع درست و بر اساس خواست استان یا شهرستان تهیه نشده و یا بیش از حدی که قانون اجازه داده و در طرح جامع و تفصیلی پیش بینی شده ساخت و ساز انجام می شود که البته نمی توان با وجود چنین ایراداتی جلوی کار مردم را هم گرفت.

وی به ساخت ۴۰۰ هزار مسکن جدید در قالب طرح "اقدام ملی "هم اشاره داشت و گفت: برای این طرح بسته های حمایتی در اسفند سال ۹۷ و از سوی شورای پول و اعتبار مصوب شده و قرار است اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.