حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » دولت در جنگ اقتصادی اقدامی شایسته انجام دهد

دولت در جنگ اقتصادی اقدامی شایسته انجام دهدنماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران وارد جنگ تمام عیار اقتصادی شده است و از دولت می خواهیم برای موفقیت در این توطئه دشمن، اقدامی شایسته انجام دهد.

...

کاوش نیوز: سید حسن حسینی شاهرودی چهارشنبه شب در بیست و ششمین یادواره 94 شهید شرکت البرز شرقی در شاهرود افزود : مردم و مسوولان باید برای رهایی از این‌ مشکل اقتصادی در کنار هم و همدل باشند.

وی اظهارداشت : دونالد ترامپ افکار دیوانه وار دارد و در زمانی تهدید به حمله به کشور می کند و در بعضی وقت ها حرف از مذاکره می زند و‌ مسوولان ما‌ نباید به حرف های وی چندان توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد : کشور اکنون با گرفتاری های زیادی مواجه است و باید مسوولان امر تدبیر و فقر و بیکاری را در ایران اسلامی ریشه کن کنند.

حسینی شاهرودی اضافه کرد : باید منویات رهبر انقلاب در بحث حمایت از کالای ایرانی، به عنوان راهبردی حکیمانه برای رفع گرفتاری های مردم است و آحاد مردم و‌ مسوولان باید به این رویکرد توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم شاهرود و‌ میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : شاهرود یکی از مناطق مظلوم و محروم‌ کشور است و‌ با وجود تخصیص نیافتن اعتبارات، مردم این منطقه به خوبی برای رونق کسب و کار تلاش کردند.

این نماینده مجلس ادامه داد : مردم منطقه کارخانه سیمان و فرودگاه را خودشان ساختند و شرکت البرز شرقی را تاکنون سرپا نگه داشتند و این امر نشان دهنده دغدغه آحاد جامعه برای پیشرفت روزافزون در این دیار است.

وی ادامه داد: مصوبه راه اندازی 2 منطقه ویژه اقتصادی در شاهرود و میامی داده شد و از دکتر ربیعی می خواهیم در اجرای این طرح به ما کمک کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.