حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » توقف تیم فوتسال بانوان شهروند ساری در آخرین بازی لیگ

توقف تیم فوتسال بانوان شهروند ساری در آخرین بازی لیگتیم فوتسال بانوان شهروند ساری در آخرین بازی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور که روز جمعه میزبان رهیاب تهران بود ، نتیجه را به حریف تهرانی واگذار کرد.

...

کاوش نیوز: شهروند ساری در این دیدار که در سالن سیدرسول حسینی برگزار شد، نتیجه را ۲ بر ۵ به مهمان تهرانی واگذار کرد.

شهروند ابتدا ۲ گل وارد دروازه حریف کرد، اما نتوانست نتیجه را تا پایان نیمه اول حفظ کند و با نتیجه مساوی در نیمه اول به رختکن رفت. شهروند در نیمه دوم سه گل دیگر دریافت کرد تا لیگ را با باخت به پایان برساند.

 

فوتسال بانوان نیازمند دیده شدن است

سرمربی تیم رهیاب‌ تهران در پایان این دیدار گفت: شاید این بازی از لحاظ رده جدولی حساسیتی نداشت ولی ۲ نیمه متفاوت داشت.

معصومه رضازاده توضیح داد: نیمه اول چون زمین سالن سیدرسول حسینی ساری کوچکتر از اندازه استاندارد است در روند بازی تاثیرگذار بود و ما ۲ گل دریافت کردیم، ولی توانستیم در همان نیمه اول گل‌های مساوی را وارد دروازه شهروند کنیم و برای نیمه دوم آماده‌تر باشیم.

وی افزود: در نیمه دوم نکاتی را که به بچه‌ها گفتم، اجرا کردند و در نهایت توانستیم نتیجه بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

رضازاده با اظهار این که به طور کلی فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و کیفیت لیگ بالاتر از قبل بود، گفت: وضعیت تیم‌ها به گونه‌ای بود که احساس نمی‌کردیم بازی راحتی داریم، چه ما که از تیم‌های رده میانی جدول بودیم یا تیم‌های صدر جدول، همه بازی‌ها حساس بودند.

وی با اشاره به اینکه امروز بازی خیلی سنگینی داشتند، ادامه داد: در حالی که اگر به رده شهروند در جدول لیگ نگاه کنیم شاید بازی راحتی باشد، اما تا لحظه آخر تیم ما در فشار بود و امیدوارم کیفیت بازی در سال‌های آینده بالاتر رود.

سرمربی تیم فوتسال رهیاب‌ تهران با بیان اینکه فوتسال بانوان نیازمند دیده شدن و اسپانسر است، گفت: از یک بازی به بعد اجازه ندادند تماشاگران مرد وارد سالن شوند، مدیرعامل تیم هم نمی‌تواند بازی‌ها را تماشا کند، وقتی فوتسال بانوان از تلویزیون پخش شود باعث افزایش انگیزه اسپانسر است و بازیکنان می‌توانند قراردادهای بهتری ببندند.

وی افزود: از سال ۸۰ که فوتسال را شروع کردیم امیدوار بودیم فوتسال بانوان پخش زنده داشته باشد و البته نسبت به آن سال‌ها، شرایط خیلی بهتر شده است.

 

داوری‌ها خوب نبود

سرمربی تیم فوتسال بانوان شهروند ساری گفت: نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم، با وجود اینکه ۲ نفر از بهترین بازیکنان ما در اختیار تیم ملی بودند و این بازیکنان را مصدوم به ما تحویل دادند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

فائزه جعفرزاده افزود: بازیکنان ما بسیار جوان هستند و ما روی نیمکت بازیکن تعویضی نداشتیم.

وی با بیان اینکه این فصل با همه فراز و نشیب، به پایان رسید، گفت: جوان‌ترین بازیکنان لیگ در تیم ما بودند و این فصل تجربه‌ای برای ما بود تا فصل بعد نتیجه بهتری بگیریم.

جعفرزاده درباره داوری مسابقات هم گفت: با این که درباره داوری اگر صحبت کنیم ما را جریمه می‌کنند، اما در این داوری‌ها، سوت‌های خوبی زده نشد و خطا گرفتن‌ها بر اساس واکنش بازیکنان بود.

وی توضیح داد: مثلا اگر بازیکنی وانمود می‌کرد خطا اتفاق افتاده، داور خطا می‌گرفت. بهتر است از داوران باتجربه در لیگ برتر فوتسال بانوان استفاده می‌کردند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه تعدادی از تیم‌ها در اوایل فصل و نیم فصل انصراف دادند و این مسائل به لیگ ضربه می‌زند، گفت: امیدواریم داوری‌ها در فصل بعدی بهتر شود تا فوتسال بانوان رشد یابد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.