حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » وحدت كلمه رمز پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي انقلاب است

وحدت كلمه رمز پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي انقلاب استآقازاده استاندار مرکزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک، گفت:حرکت بر مدار وحدت و انسجام و تقویت پیوست های ملت و دولت کلید پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی است.

...

کاوش نیوز: آقازاده استاندار مرکزی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، اظهار کرد:شهدای بسیاری برای استقرار نظام اسلامی به شهادت رسیدند و در استان مرکزی نیز بیش از 6 هزار شهید جان خود را برای کشور فدا کردند.
وی ایام دهه فجر را یادآور رشادت ها و ازخودگذشتگی های مردم ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی برای همه ما ارزشمند است و در نظامی زندگی می کنیم که به برکت این انقلاب ایجاد شده و امنیت و موفقیت هایی که در ایران شاهد بوده و هستیم همه به برکت خون شهیدان است.
آقازاده اظهار کرد: انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر توانسته با پیروزی ها و موفقیت های بسیار به عنوان یکی از نظام های تثبیت شده جهان خود را مطرح کند. امروز در هر جای دنیای معاصر جایگاه جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای است و این مهم به برکت ایستادگی و استقامت و وفاداری این ملت حاصل شده است.
و ی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بدون مردم معنی و مفهوم ندارد، اظهار کرد: در هیچ جای تاریخ معاصر انقلابی وجود ندارد که پیوند بین مردم و رهبر آن انقلاب هر روز مستحکم تر شود، در حالیکه این مهم ویژگی برجسته انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: رمز موفقیت ما در 4 دهه اخیر وحدت مردم و رهبری، دوری از اختلاف و توجه به انسجام نیروهای انقلابی بوده و هست و هرگاه دچار اختلاف و دودستگی شویم انقلاب از این ناحیه تهدید می شود.
آقازاده با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران قطعا می تواند با دشمنان خارجی اش مقابله کند کمااینکه در 40 سال اخیر این اتفاق رخ داده و تمامی توطئه ها علیه انقلاب خنثی شده است، افزود: مردم باید هوشیار باشند و بدانند که رمز پیروزی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وحدت کلمه است.
استاندار مرکزی با اشاره به دستاوردهای عمرانی و آبادانی کشور در 40 سال اخیر، گفت: دستاوردهای عمرانی کشور در این مدت به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و در شاخصه های اجتماعی، توسعه اقتصادی و رفع فقرنیز شرایط امروز کشور با قبل از انقلاب قابل قیاس نبمی بلشد، حتی در زمان جنگ نیز اقدامات انجام شده قابل مقایسه با قبل از انقلاب نبود.
وی با بیان اینکه اگر تحریم ها اعمال نشده بودند حتما به توسعه بیشتری رسیده بودیم، گفت: با این حال جنگ و تحریم ها نیز برای ما نعمت بودند و امروز ایران در فناوری های نوین جهانی، پزشکی، علوم ژنتیک، علوم هسته ای و تحقیق و پژوهش و ارائه نظرات و دکترین های بیشمار در رشته های مختلف جزو 10 کشور برتر جهان است در حالی که قبل از انقلاب چنین جایگاهی نداشتیم.
آقازاده اظهار کرد: باید به سمت مسیری حرکت کنیم که امام راحل آن رابرای ما ترسیم کرد، مسیری که مقام معظم رهبری آن مسیر را برای ما روشن کردند و آن اهداف پیروزمندانه ای است که انقلاب اسلامی دنبال می کند.
وی ادامه داد: در هر شرایطی در سال های اخیر بواسطه قرار گرفتن مردم در کنار رهبری ما به اهداف مان دست یافته ایم و هر زمان که انقلاب به مردم نیاز داشت آنان به صحنه آمدند.
وی با تقدیر از مردم شریف استان مرکزی که در هر مقطعی که انقلاب به آنها نیاز داشته همراهی و حضور حداکثری خود را در صحنه داشته اند، گفت: نمونه آن ناآرامی های اخیر است که مردم در صحنه حضور یافتند و مراتب انزجار خود را از هر کسی که بخواهد تخریب و اغتشاش در کشور ایجاد کند اعلام کردند.
آقازاده با تاکید بر اینکه بیان اعتراض حق مردم است اما قانون اجازه سوءاستفاده و تخریب اموال عمومی را نمی دهد و مردم ما با حضورشان این مهم را تاکید و اثبات کردند افزود: این حضور پیوسته مردم می تواند کشور را به اهداف خود برساند.
وی گفت: خدمتگزاران مردم در استان مرکزی نیز تلاش می کنند سیاست های دولت و نظام را بویژه در موضوعاتی که مردم به آنها حساس هستند مثل اشتغال و رونق اقتصادی در شهر و روستا اجرایی کنند.
استاندار مرکزی ابراز کرد: برغم مشکلات اعتباری که سال های اخیر دولت با آنها سر و کار دارد استان مرکزی توانسته همراه با سایر استان ها و دولت اقدامات موثری را به انجام برساند.
آقازاده به رشد صادرات غیر نفتی استان اشاره کرد و گفت:برغم مشکلاتی که صنایع استان با آن مواجه هستند، صادرات 700 میلیون دلاری استان در سال گذشته امسال به یک میلیارد دلار خواهد رسید.
وی گفت: رفع برخی مشکلات در اختیار دولت و وزراست و حضور وزرا در استان فرصتی برای رفع این مشکلات است.
استاندار مرکزی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور ارزیابی مسایل اقتصادی و صنایع استان مرکزی ، روز گذشته به این خطه سفر کرد و ضمن بهره برداری از چند طرح صنعتی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و محافل جداگانه با صاحبان صنعت موضوعات این بخش را به دقت ارزیابی کرد.
وی افزود: برخی مشکلات گریبان صنایع استان را گرفته و جز هپکو در چند واحد دیگر نیز این مشکلات وجود دارد که تلاش مسئولان استان بر این مسئله متمرکز بوده که در کنار رسیدگی به مشکلات این واحدها ، کارخانجات دیگری در استان دچار مشکلات کارگری و ... نشوند.
استاندار مرکزی ادامه داد: در جلسات شورای تامین و کارگروه های اقتصادی استان و با کسب نظر از نماینده ولی فقیه در استان که همیشه با نظرات مشورتی و ارشادی خود مسئولین استان را راهبری می کنند رفع مشکلات صنایع استان همواره پیگیری شده است که به نتایجی هم رسیده ایم و با برگزاری این جلسات و پیگیری ها در تهران و بررسی مسائل و مشکلات صنایع در کارگروه های ملی توانسته ایم برخی از مشکلات را برطرف نمائیم.
وی افزود: امید است در مورد برخی کارخانجات مثل هپکو که هویت استان مرکزی است و منشا تولید بوده نیز با طرح مسائل و مشکلات در حضور مسئولان کشوری راهکارهای موثر ی برای رفع مشکلات این شرکت تعریف و بکار گرفته شود.
آقازاده با بیان اینکه واگذاری های نادرست 10 سال پیش هپکو مشکلات امروز را ایجاد کرده است گفت: اولین اولویت ما این است که کارگران این شرکت دچار مشکلات مالی نشوند براین اساس در 4 ماه اخیر 3 ماه حقوق به کارگران پرداخت شده البته از قبل هم طلب دارند ولی تلاش می کنیم مشکل به صورت اساسی رفع شود و ظرفیت تولید این واحدها به حداکثر برسد.
آقازاده افزود: تیم مدیریتی استان به دنبال فعال سازی کامل ظرفیت کاری در صنایع است چرا که با فعالیت کامل صنایع استان میزان تولید و اشتغال افزایش خواهد یافت و شرایط اقتصادی استان شکوفا می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در 2 ماه اخیر دشمنان آشکارا مخالفت خود را با انقلاب اسلامی نشان دادند و مردم با حضور پررنگ در یوم الله 22 بهمن توطئه آنان را خنثی خواهند کرد.
استاندار مرکزی گفت:راهپیمایی امسال خاص و استثنایی است و مردم فهیم با حضور معنادار خود در راهپیمایی به دشمنان بار دیگر نه می گویند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.