حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » قدس برای همیشه پایتخت جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

قدس برای همیشه پایتخت جهان اسلام است

 قدس برای همیشه پایتخت جهان اسلام استنماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قدس شریف برای همیشه پایتخت جهان اسلام است و با اشغال رژیم نامشروع صهیونیست هویت آن تغییر نمی یابد.

...

کاوش نیوز: آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه در مصلی اراک افزود: این رژیم غاصب بداند که قدس شریف خانه آنان نیست و متعلق به ملت مظلوم فلسطین می باشد و امت اسلامی در این تفکر همراستا و متحد است.
وی اظهار کرد: مقاومت 70 ساله ملت مظلوم فلسطین بیانگر آن است که به آب و خاکشان تعهد دارند و حتی یک وجب خاک خود را از دست نمی دهند.
امام جمعه اراک گفت: توطئه شوم آمریکا و اسرائیل در انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس جنایتی است که در تاریخ باقی خواهد ماند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: ایران توان فنی و علمی بالایی دارد که با اتکا به ظرفیت های داخلی می تواند روز به روز مقتدرتر شود و دانشمندان جوان ایران اسلامی با تمام توان برای ایجاد تحول در کشور آماده هستند.
وی توضیح داد: خروج آمریکا از برجام ماهیت عهدشکن این کشور را به جهانیان نشان داد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش کشور است و همه باید در بسترسازی و دستیابی به اهداف اقتصاد درون زا در صحنه باشند.
آیت الله دری نجف آبادی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: رمضان ماه عبادت و بندگی خداوند است و کسی حق ندارد حرمت این ماه را بشکند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت باروری ظرفیت های غیرنفتی در کشور اشاره کرد و افزود:اقتصاد ایران باید از اتکا به فروش نفت فاصله بگیرد و بستر خودکفایی اقتصادی با ثمربخشی سایر ابعاد محقق شود
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: فرصت سازی برای تولید با کیفیت، حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی و تلاش برای تصاحب بازارهای جهانی راه موفقیت کشور است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.