حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » قضاوت باید منجر به ایجاد عدالت شود

رییس کل دادگستری لرستان:

قضاوت باید منجر به ایجاد عدالت شود

رییس کل دادگستری لرستان گفت: قضاوت باید بی طرفانه باشد و منجر به ایجاد عدالت باشد.

...

کاوش نیوز: محمد رزم در آیین معارفه رئیس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: تمام برنامه های تحول آیت الله رئیسی را اجرا خواهم کرد و قضاوت بی طرفانه و قابل لمس برای مردم برای حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: قضاوت باید منجر به ایجاد عدالت در جامعه باشد، همچنین تکریم ارباب رجوع و کرامت انسان بسیار اهمیت دارد که با جدیت پیگیری خواهم کرد.

وی اضافه کرد: شناسایی گلوگاه های تشکیل پرونده، پیگیری اطاله و حبس زدایی و مجازات های جایگزین حبس، حمایت از رونق تولید، استفاده از ظرفیت شورای رفع اختلاف و تشویق قضات عزت آفرین در جهت جلب سرمایه های اجتماعی و رضایت عمومی را پیگیری خواهم کرد.

رئیس کل دادگستری لرستان ادامه داد: تمامی جلسات ستادی قضایی را به موقع برگزار خواهیم کرد و از توانمندی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استفاده بیشتر می شود، همچنین به مدیران کمک می کنم تا بتوانند خدمت بیشتری به مردم کنند تا با آمادگی لازم بتوانند بهتر انجام وظیفه کنند و مزاحمت های قانونی را مرتفع می کنیم.

رزم بیان کرد: هر کجا احساس شود که مسئله ای بین مردم و نظام فاصله ایجاد میکند دادگستری همانند نهادهای نظامی و امنیتی با قاطعیت برخورد میکند.

وی ادامه داد: آنچه برای ما مهم است حفظ نظام و جلب سرمایه های اجتماعی نظام است.

وی اضافه کرد: با کمی تحقیق در لرستان مسئله تیراندازی ها را برخورد میکنم چون غیر قابل پذیرش است، اصولا کشیدن سلاح به قصد ارعاب تحت هر عنوانی و نیز در مورد قتل های عمد استان و دستگیری قاتلین فراری با شدت برخورد و طبق قانون برخورد و بررسی می کنیم.

رزم بیان کرد: جرائم سازمان یافته در استان به هیچ عنوانی قابل پذیرش نیست و قطعا با اشرار و ارازل استان بشدت برخورد جدی و قانونی خواهیم داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.