حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » احکام آزادسازی اراضی تاکنون در سلسله اجرا نشده است

دادستان سلسله گفت: از یکسال گذشته تاکنون، دستورهای آزادسازی برخی پرونده ها صادر شده اما تاکنون احکام آنها توسط دستگاه های مربوطه اجرا نشده است.

...

کاوش نیوز: محسن همتی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: تجربه ثابت کرده که اگر مردم به خوبی نسبت به مزایای آزادسازی توجیه شوند تمکین لازم را نسبت به اجرای قانون به عمل خواهند آورد کما اینکه در منطقه نمونه گردشگری کهمان، قبل از اجرای فازهای دوم و سوم بسیاری از اراضی بدون دخالت مجریان قانون و توسط خود اهالی صورت گرفت.

همتی با بیان اینکه اگر مردم مجاب شوند، همکاری لازم را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در این راستا با کسانی هم که همکاری نکرده و قصد ایجاد اخلال داشته باشند، برخورد قانونی و لازم صورت می گیرد.

دادستان سلسله با اشاره به فرارسیدن هفته درختکاری، گفت: باید دستگاه های مرتبط پیشگیری های لازم را در این خصوص صورت دهند و در مناطقی که کاشت درخت غیرقانونی است همچون اراضی ملی، حریم جاده، رودخانه ها و انهار، اقدام به کاشت نهال نشود و نظارت های مستمر نیز صورت بگیرد.

وی در خصوص صدور پروانه های چرا نیز، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی جاها، منابع طبیعی استان برخلاف عرف طبیعی اقدام به صدور پروانه چرا کرده است، باید ادارت مربوطه قبل از چنین اقداماتی، تبعات منفی چنین اقداماتی مدنظرشان باشد.

همتی افزود: کنترل صدور پروانه چرای دام در روستاها ضامن سلامتی مراتع و جلوگیری از حضور دام های مهاجر و تخریب مراتع است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.