حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » حل مشکلات روستاییان اولویت دستگاهای اجرایی باشد

فرماندار دیواندره گفت: حل مشکلات مردم در روستاها باید اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد و همه باید تلاش کنیم کاری معطل موافقت مسوولان نماند.

...

کاوش نیوز: جعفر توان در حاشیه برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در روستای هزارکانیان بخش سارال اظهار داشت: این کار با هدف رفع مشکلات مردم و با حضور روسای ادارات شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه همه جانبه با مشارکت و همراهی مردم امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم از سیاست‌های اصلی نظام و دولت، افزود: منظور از انتقال میز خدمت در قالب اردوی جهادی کارمندی تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف است.

توان اضافه کرد: امام راحل مردم را ولی نعمتان انقلاب دانستند و امروز بسیج کارمندی با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی ادارات مصمم به تحقق و عینیت بخشیدن به گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تسریع خدمات رسانی به مردم روستاها هستند.

فرماندار دیواندره یادآور شد: در این برنامه میز خدمت که به مرکزیت روستای هزار کانیان برپا شد مردم دیگر روستاهای بخش سارال نیز ضمن حضور و انعکاس مشکلات و مطالبات خود، از مسئولان شهرستان درخواست برطرف شدن آنها را  داشتند.

وی با اشاره به اینکه تلاش دولت، خدمت تخصصی به مردم بخصوص روستاییان است، تاکید کرد: در واقع این میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع، تسهیل امور مربوط به مردم، شناسایی مشکلات مناطق محروم و تمرکز خدمت رسانی به این مناطق و روستاهای کم برخوردار برپا شد.

توان با اشاره به خدمات دولت در مناطق محروم و دور افتاده روستایی گفت: گاز کشی به روستاهای بخش سارال از اولویت برنامه‌های دولت بود که با جدیت دنبال اتمام این پروژه و بهره مندی روستاییان از این نعمت هستیم.

اهالی برخی روستاهای بخش سارال در زمان حضور مدیران اجرایی شهرستان در مسجد روستای هزار کانیان هر کدام مشکلات خود را جداگانه با مسوولان ادارات مربوطه در میان گذاشته و دستور رفع آنها را گرفتند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.