حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » واحدهای صنعتی نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد برای تسهیلات ثبت نام کنند

 واحدهای صنعتی نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد برای تسهیلات ثبت نام کنندمعاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاحبان واحدهای صنعتی و معدنی و مجریان طرح های نیمه تمام صنعتی این استان می توانند درخواست دریافت تسهیلات دهند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: دارا فرامرزی افزود: امکان ثبت درخواست تسهیلات این واحدها در سامانه بهین یاب وزارت صمت به آدرس www.behinyab.ir فراهم شده است و سرمایه گذاران می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه همکاری بین وزارت صمت ، بانک صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) و در راستای کمک به تامین مالی واحدها و پروژه های دارای اولویت ، دارندگان واحدهای صنعتی و معدنی و مجریان طرح های نیمه تمام می توانند برای بهره مندی حداکثری از تسهیلات پیش بینی شده ، درخواست خود را در سامانه بهین یاب ثبت کنند.

فرامرزی شرایط دریافت این تسهیلات را دارا بودن جواز تاسیس ایجادی یا توسعه، پروانه بهره برداری صنعتی، معدنی و سایر مجوزهای معدنی معتبر از وزارت صمت اعلام کرد.

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات به اولویت های سرمایه گذاری به منظور تامین مالی واحدها و پروژه های معدنی و صنعتی . همچنین میزان تسهیلات قابل پرداخت به هر بنگاه‏ اقتصادی، براساس نیاز واقعی بنگاه و و بررسی های کارشناسی مراجع ذیصلاح از جمله بانک عامل خواهد بود.

فرامرزی عنوان کرد: نرخ سود تسهیلات ، براساس مصوبه شورای پول و اعتبار است.

وی اضافه کرد: شناسایی، اولویت بندی و اعلام فهرست پروژه های مرتبط با زنجیره معدنی و صنایع معدنی از طریق کمیته ای مشترک بین ایمیدرو و معاونت طرح و برنامه وزارت صمت صورت می گیرد و حداقل ۵۰ درصد منابع مالی فوق به این حوزه تخصیص می یابد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.