حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو عامل پشتیبانی از نظام است

امام جمعه یاسوج گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفندماه امسال دشمن شکن، خنثی کننده توطئه های شوم استکبار جهانی و عامل پشتیبانی از نظام و انقلاب است.  

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: انتخابات پیش رو باید به کوری چشم دشمنان به طرز باشکوه، پررنگ و پررونق در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

وی افزود: لازم است که داوطلبان انتخابات پیش رو و هواداران آنها برخی مسائل را مدنظر قرار دهند که از مهمترین آنها می توان به رعایت دقیق قانون، پرهیز از دادن وعده های دروغین، ارائه برنامه ها بدون تخریب دیگر داوطلبان، نقد منصفانه به دور از هرگونه سیاه نمایی، اجتناب از تشنج آفرینی و دوری از تحت فشار دادن مردم برای گرفتن رأی آنها اشاره کرد.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه هفته قبل تهران فرمودند که روز تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی و موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عراق به نام «عین الاسد» ۲ ایام الله مهم برای کشور و ملت ایران در روزهای مصیب بار اخیر بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: این تشییع باشکوه سبب ایجاد وحدت و انسجام هر چه بیشتر بین ملت ایران و مسلمانان جهان شد و برای دشمنان رعب آور و برای دوستان نیز امیدآفرین بود.    

وی ابراز داشت: اروپایی ها تحریم های جدیدی را با همدستی آمریکا علیه کشور و ملت ایران اعمال کرده اند و خیانت های آنان در دوران های مختلف نیز مشهود و ملموس است.

امام جمعه یاسوج گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران علاوه بر آمریکا به کشورهای اروپایی نیز اعتماد ندارند و بیان چنین مطلبی از سوی معظم له بیانگر قابل اعتماد نبودن آنهاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: ملت ایران اهل مذاکره بوده و به دلیل مقاومت جانانه هرگز زیربار زورگویی ها و یاوه گویی های بی پایه و اساس دشمنان نمی روند.

وی افزود: به برکت نظام و انقلاب، خون شهدا و ایستادگی ملت ایران با وجود توطئه های متعدد دشمنان روز به روز بر اقتدار کشور افزوده شده و مسیر ترقی، توسعه و پیشرفت را به سرعت می پیماید.

امام جمعه یاسوج با تسلیت سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بیان کرد: این بانوی بزرگوار به عنوان دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت دارای مقام، منزلت و جایگاه والایی است.  

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: ایام فاطمیه دوم امسال به مدت پنج روز و از هفت تا ۱۱ بهمن ماه است که باید مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون سال های گذشته حرمت آن را حفظ کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.