حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » اقتدار و استقلال ایران نمود جهانی پیدا کرده است

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار، عزت و استقلال ایران به برکت 40 سالگی انقلاب و ورود به دهه پنجم پیروزی آن نمود جهانی پیدا کرده است.

...

کاوش نیوز: غلام محمد زارعی روز دوشنبه در آیین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در یاسوج اظهار داشت: ایران اسلامی اکنون یک کشور مستقل در جهان است و ایرانیان نیز بدون کوچکترین دخالت دیگر کشورها می توانند در تمامی امور برای خود تصمیم گیری کنند.

وی افزود: این در حالی است که ایران در دوران رژیم پهلوی به شرق و غرب وابسته بود و هیچ اختیاری از خود نداشت.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز ایران چنان مقتدر شده که می تواند علاوه بر دفاع عزتمندانه از حقوق ملت خود در عرصه بین المللی از مظلومان و مسلمانان جهان نیز حمایت کند.

زارعی عنوان کرد: کسب این افتخارها و موفقیت های ارزنده نتیجه پایداری، استقامت و حضور گسترده ملت ایران در تمامی صحنه ها و دفاع جانانه آنان از ارزش های نظام و انقلاب است.

وی ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خودباوری در ملت ایران تقویت شد و در پرتو این خودباوری نیز پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف شامل اقتصادی، علمی، سیاسی، دفاعی و نظامی به وجود آمد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی توطئه های استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب در 40 سال گذشته بی نتیجه مانده و دشمنان در توطئه جدید خود که همان جنگ اقتصادی است نیز دچار شکست مفتضحانه ای خواهند شد.

زارعی اظهار داشت: به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان زمینه توسعه، پیشرفت و بالندگی روزافزون کشور و ملت ایران در دهه پنجم انقلاب بیش از 40 سال گذشته فراهم می شود.

وی افزود: برنامه ریزی های ارزنده ای برای حوزه های اقتصاد، تولید، اشتغال، کسب و کار و دیگر موارد در بودجه سال 1398 کل کشور از سوی متولیان امر و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تدوین شده که به زودی تصویب و اجرا خواهند شد.

قطعنامه هشت ماده ای در این آیین قرائت شد و شرکت کنندگان نیز با سردادن فریاد الله اکبر، خامنه ای رهبر و مرگ بر آمریکا مفاد آن را تأیید کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.