حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » معلمان با درایت نقشه های شوم دشمان را خنثی کنند

معاون سیاسی اسنتاندار کهگیلویه و بویراحمد:

معلمان با درایت نقشه های شوم دشمان را خنثی کنند

معلمان با درایت نقشه های شوم دشمان را خنثی کنندمعاون سیاسی، امنیتی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه دشمنان ما با تولید برخی محتواهای ضد دینی و اخلاقی سعی در انحراف نسل جوان و آینده ساز کشور دارند که معلمان و دستگاه بزرگ آموزش و پرورش با هوشیاری می توانند این نقشه های شوم را خنثی کنند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سید جواد هاشمی روز شنبه در نشست سالانه مجمع فرهنگیان جوان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، با اعلام این مطلب، تعلیم و تربیت را بزرگترین و والاترین رسالت معلمی برشمرد.

وی افزود: توسعه کشور در همه زمینه ها مدیون و مرهون تلاشها و از خودگذشتگی معلمان است و باید اذعان کرد امروزه دانشمندان جوان و بزرگی که نام و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در جای جای دنیا به اهتزاز در می آورند و قله های علم را در می‌نوردند روزی در مکتب همین معلمان آموزش دیدند و تربیت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: معلمی شغل نیست بلکه عشق و هنر است و بی شک هر اندازه جایگاه معلم والاتر باشد جامعه ای پخته تر و توسعه یافته تر خواهیم داشت.

هاشمی توجه به تربیت دینی و اخلاقی و دفاع از ارزشهای دینی و معنوی همراه با آموزش علم و اندیشه را از وظایف بزرگی خواند که فرهنگیان و معلمان باید در مدارس توآمان پیش ببرند.

وی با بیان اینکه قشر معلم اثر گذارترین و بهترین عامل برای کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: به دلیل شأن و جایگاه والای معلم در افکار عمومی و جامعه ، این قشر تاثیر دوچندانی بر فرهنگ پذیری اقشار مختلف به ویژه نونهالان، جوانان و جوانان خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از جوانان و اعضای مجمع فرهنگیان جوان استان که به صورت خودجوش در حال خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار هستند تقدیر ویژه کرد و گفت: دولت از این حرکتهای مردمی ،انقلابی و خود جوش در راستای کمک به مناطق محروم حمایت می کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.