حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » خوداتکایی و خودباوری از دستاوردهای مهم فتح خرمشهر است

امام جمعه دهدشت گفت: حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر زنده شدن خوداتکایی و به اوج رساندن خودباوری است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین تجدید بیعت با شهدا ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه شهیدان اظهار داشت: سوم خرداد 1361 روزماندگار در تقویم پرافتخار ایران اسلامی به ثبت رسید.

امام جمعه دهدشت گفت: سوم خرداد روز ایثار، شجاعت و ایستادن بر قله‌های افتخار است این روز نقطه عطف و تاریخ‌ساز دوران دفاع مقدس است.

وی از حماسه سوم خرداد به آینه‌ای از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت ملت مقاوم ایران یاد کرد و افزود: این حماسه عظیم به ما آموخت باید در مقابل استکبار ایستاد آموخت اگر متحد و منسجم نباشیم دشمن با نیرنگ در میان ما رخنه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: سوم خرداد یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی بود همان طور که امام راحل فرمود«خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

وی با اشاره به برجسته‌ترین عملیات هشت سال دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: اگر سوم خرداد را در قالب کلمات تعریف کنیم پروژه موفقیت‌های ایران عزیز از جنگ تحمیلی بود.

 

وحدانی‌فر ادامه داد: فتح خرمشهر به ما ایستادگی در مقابل استکبار آموخت

وی زنده شدن خوداتکایی و به اوج رساندن خودباوری را از دیگر دستاوردهای فتح خرمشهر برشمرد و گفت: رزمندگان با ایمان و خودباوری و تبعیت از رهبر کبیر انقلاب با کمترین امکانات در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند امروز هم رمز موفقیت تبعیت از ولی فقیه زمان است.

امام جمعه دهدشت گفت: اگر امروز قدس به عزت رسید مهمترین علت ناشی از این بود که جوانان جبهه مقاومت و سربازان سردار سلیمانی یاد گرفتند تنها راه مقابله با دشمن شجاعت و استقامت صبر و شهامت است.

وی با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم، اضافه کرد: یکی از این خرمشهر مسئله انتخابات است اگر انتخاب با بصیرت آگاهانه را انجام دهیم قدس‌های فراوان و خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.