حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » اقدام‌های قوه قضائیه برای مبارزه با مفسدان دلگرم‌کننده است

امام جمعه یاسوج گفت: اقدام‌های اخیر قوه قضائیه و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جدید آن برای مبارزه با مفسدان، متخلفان و قانون‌شکنان به‌ویژه در حوزه اقتصادی دلگرم‌کننده است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این اقدام های ارزنده قوه قضائیه و رئیس جدید آن عامل امیدواری هر چه بیشتر ملت ایران در زمینه اجرای عدالت اسلامی و برقراری احکام الهی در کشور است و آثار مثبت آنها نیز در سال های آینده بیش از پیش مشخص خواهد شد.

وی افزود: قوه قضائیه اهمیت و جایگاه بسزایی داشته و پناهگاه قشرهای مختلف ملت ایران برای حفظ جان، مال و ناموس آنان است.

امام جمعه یاسوج در ادامه بیان کرد: سید علی اندرزگو از اعضای فعال و برجسته گروه فدائیان اسلام در دوم شهریورماه سال ۱۳۵۷ از سوی رژیم پهلوی شهید شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: این شهید بزرگوار یک مبارز انقلابی و فرد مجاهد بود که به دلیل ترور حسنعلی منصور نخست وزیر وقت رژیم پهلوی به شهادت رسید.

وی ابراز داشت: صدقه دادن، انفاق کردن و کمک به نیازمندان آثار، برکات و فواید متعددی دارد و در دین مبین اسلام، آیات و روایات فراوان نیز به آن تأکید شده است.  

امام جمعه یاسوج گفت: برخی از مهمترین آثار، برکات و فواید صدقه دادن، انفاق کردن و کمک به نیازمندان شامل افزایش مال، طولانی شدن عمر و برطرف شدن انواع بلاهاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: انتظار می رود که مردم متمکن کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی از موضوع مهم صدقه دادن، انفاق کردن و کمک به نیازمندان غفلت نکنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.