حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » پاسخ سپاه به عاملان حادثه تروریستی زاهدان قاطع است

امام جمعه موقت یاسوج با محکومیت حادثه تروریستی 2 شب قبل در جاده خاش - زاهدان، گفت: پاسخ سپاه پاسداران مقتدر به عاملان این جنایت غیرانسانی قاطع است همانگونه که جواب محکمی به عاملان حادثه تروریستی 31 شهریورماه امسال شهر اهواز داد.

...

کاوش نیوز: عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح «جیش العدل» با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب هفته جاری یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را منفجر کردند.

در این حادثه تروریستی که به وسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده ارتباطی خاش - زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای سپاه شهید و 13 نفر نیز زخمی شدند.

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال با وجود سردی هوا و بارش برف و باران به طرز باشکوه و با حضور حماسی ملت ایران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی افزود: این شرکت گسترده علاوه بر اعلام وفاداری ملت ایران به نظام و انقلاب و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و رهبری بازتاب چشمگیری نیز در برخی روزنامه های دنیا داشت.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: دشمنان با وجود تلاش ها و اقدام های متعدد نتوانستند ملت ایران را در 40 سالگی انقلاب مأیوس و دلسرد کرده یا بین آنان و مسئولان اجرایی کشور فاصله بیندازند.

حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید می کنند که باید امید به آینده روشن را بیش از پیش بین مردم و به ویژه نسل جوان کشور گسترش داد.

وی ابراز داشت: بر همین اساس لازم است که مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد هر چه بیشتر پیشرفت های چشمگیر پس از انقلاب را برای مردم و نسل جوان بازخوانی و مرور کنند.

حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: ملت های مسلمان و غیرمسلمان دنیا با تأسی از انقلاب اسلامی ایران بیدار شده و به مقابله جدی با نظام سلطه برخاسته اند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.