حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » آمریکا از تهدید جمهوری اسلامی ایران پشیمان می شود

 آمریکا از تهدید جمهوری اسلامی ایران پشیمان می شودنماینده ولی فقیه در استان خوزستان تهدید آمریکا را بی اثر دانست و گفت:رییس جمهور آمریکا از تهدید ایران پشیمان خواهد شد.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز ادامه داد: نیروهای آمریکایی با آن همه ثروت و قدرت در برابر نیروهای انصارالله یمن عاجز شده اند.

وی تصریح کرد: آمریکا که توان مقابله با نیروهای بسیجی یمن را ندارد چطور نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کند.

آیت الله موسوی جزایری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالروز اقامه نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضرت آیت الله طالقانی مظهر زهد، حسن اخلاق و تقوا بود که با راهپیمایی روز اربعین کمر رژیم شاه را شکست.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های ائمه جمعه دلسوزی برای تمام قشرهای جامعه است. امام جمعه باید در خدمت مردم باشد و برای حل مشکلات آنها تلاش کند.

خطیب جمعه اهواز دیگر ویژگی امام جمعه را مطابقت حرف و عمل دانست و یادآور شد: عمل امام جمعه باید مطابق ارزش های ناب اسلام باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به سالروز تاسیس امور درمانی تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در استان خوزستان 9 بیمارستان و 24 درمانگاه و اورژانس تامین اجتماعی وجود دارد که آمار خوبی است.

نماینده ولی فقیه درخوزستان ادامه داد: با این وجود باید توجه داشت که 60 درصد مردم خوزستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند از این رو لازم است مسئولان کشوری توجه بیشتری به این مراکز داشته باشند.

وی به مساله تامین آب در شهرستان آبادان نیز اشاره کرد و ادامه داد: اگرچه اقدامات خوبی صورت گرفته اما لازم است مسئولان برای تامین آب شرب و نخیلات این شهرستان به ویژه در مناطق روستایی تلاش کنند تا این پروژه در کوتاهترین زمان تکمیل شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.