حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » مسوولان برای حفظ ارزش ارز کشور چاره اندیشی کنند

 مسوولان برای حفظ ارزش ارز کشور چاره اندیشی کنندخطیب نماز جمعه اهواز بر لزوم صیانت از ارز ملی تاکید کرد و گفت: باید ارزش پول ملی را حفظ کرده و نگذاریم ارزش آن در مقایسه با پول سایر کشورها پایین بیاید که در این عرصه تمام مسئولان موظف به کار و اقدام جدی هستند.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته اهواز اظهار کرد: اکنون در چنین شرایطی باید دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و‌قوه قضاییه نیز در این زمینه تلاش بیشتری کنند.
وی افزود: درآمد ارزی ایران بیش از 100 میلیارد دلار است و تنها هزینه 50 میلیارد دلاری از کشور خارج می‌شود که این‌ها و معاملات به صورت کامل با دلار نیست بلکه پول سایر کشورها نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
خطیب نماز جمعه اهواز ادامه داد: متخصصان داخلی می‌گویند 100 میلیارد دلار درآمد داریم پس این التهاب در بازار دیگر چیست، این دشمنان هستند که کار شکنی می کنند ، آن ها باعث بالا رفتن قیمت دلار شده اند چرا که یکی از راههایی که می‌توانند به ما آسیب بزنند جنگ داخلی است.
وی ادامه داد: شاخه بزرگی از نیروهای اطلاعاتی در کشورهای مختلف در عرصه بازار و اقتصاد فعالیت می کنند و اجازه نمی دهند که برخی سودجو ها به اقتصاد آن کشور صدمه وارد کنند که ما نیز باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم.
خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: این جریانی است که ملایمت و نرم نرم با آن برخورد کردن خطرات بزرگی را به دنبال خواهد داشت لذا دستگاه های امنیتی به حق حساس تر شده اند و امید است این جدیت ادامه داشته باشد.
آیت الله موسوی جزایری گفت: یکی از این سیاست ها در راستای این است که دلار را از صحنه معاملات خارج کنیم و با پول کشور خودمان با کشورهای مختلف معامله کنیم ،مسوولان دقت کنند در اجرای فرمان رهبری کوتاهی نشود که خیر دنیا و آخرت ما دراین رهنمودهاست.
وی ادامه داد: اکنون در ارتباط با استفاده از کانال ها و فضای مجازی حرکت خوبی در کشور آغاز شده است و فضای مجازی داخلی در حال گسترش است. کانال های خارجی توسط دشمن راه اندازی شده و امید است هرچه سریعتر این کانال ها مسدود شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.