حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » اولویت نخست روحانیت حفظ ارزش‌های معنوی در جامعه است

اولویت نخست روحانیت حفظ ارزش‌های معنوی در جامعه استنماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام‌جمعه اهواز علما، ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه را در صف اول مقابله با توطئه‌های دشمنان ضد کشور دانست و گفت:اولویت نخست روحانیت حفظ ارزش‌های معنوی در جامعه است.

...

کاوش نیوز: آیت‌ا... سید محمدعلی موسوی جزایری در گردهمایی سراسری ائمه جمعه خوزستان در آبادان بیان کرد: خوزستان مسائل خاص خود را دارد و فعالیت گروه‌های وهابی، یمانی و در برخی از مناطق عرفان‌های کاذب و گرایش‌های به سمت ایران باستان وظایف روحانیان را سنگین کرده است.

وی افزود: البته گرایش‌ها به سمت ایران باستان در حدی صحیح است و ما آن را قبول داریم و در حدی منحرفی است.

آیت‌ا... موسوی جزایری گفت:مسئولیت مقابله فرهنگی با جریان‌های منحرف بر عهده ائمه جمعه و روحانیت است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ علمای دینی در مقابل تهاجم فرهنگی، معنوی و مادی و طاغوت‌های زمانه خود ایستادگی کرد و نمونه بارز آن امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که در مسیر انقلابی خود ثابت‌قدم هستند و در برابر حکومت‌های استبدادی و غاصب ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در ادامه به مشکل خسکسالی و خسارت به نخلستان‌های آبادان و خرمشهر در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: خسکسالی باعث شد تا آب کمتری به نخلستان‌های منطقه برسد و برخی از آنها از بین بروند.

وی افزود: برای برطرف کردن اساسی این مشکل باید با مسئولان امر در تهران رایزنی کرد تا با جذب اعتبارات کشوری مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه برطرف شود.

در این آیین عمامه گذاری سه نفر از طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت آبادان با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام‌جمعه اهواز برگزار و نیز از عباس هاشم‌پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوحی تقدیر شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.