حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » آلودگی هوای دزفول به هشت برابر حد استاندارد رسید

 آلودگی هوای دزفول به هشت برابر حد استاندارد رسیدمیزان ذرات معلق در هوای دزفول در صبح روز شنبه به یکهزار و 200 میکروگرم بر مترمکعب رسید که هشت برابر حد مجاز است.

...

کاوش نیوز: رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول افزود:این آلودگی به صورت گسترده در منطقه حاکم شده و اواخر وقت امروز از منطقه خارج می شود.

علی کرمی دمای فعلی دزفول را 35 درجه اعلام کرد و گفت:حداکثر و حداقل دمای دزفول طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 50 و 28،9 درجه بوده که باعث شده شهرستان دزفول در بین شهرهای پرجمعیت دنیا رتبه دوم را از نظر گرما به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد:رطوبت نسبی هوای دزفول در حال حاضر 27 درصد می باشد ضمن اینکه دمای هوا نسبت به روز گذشته همین موقع یک درجه کاهش دارد.

کرمی در خصوص پیش بینی فصلی نیز گفت:طبق نقشه های هواشناسی در ماه های مهر و آبان امسال در نیمه شمالی کشور بارش در محدوده نرمال تا بیش از نرمال پیش بینی می شود در حالیکه در مدت یادشده بارش در مناطق جنوب غربی نرمال و متمایل به کمتر از نرمال خواهد بود.

وی افزود:با وجود اینکه انتظار می رود دمای هوا در مردادماه قدری تعدیل شود در عین حال ناهنجاری دما بین نیم تا یک درجه بیش از نرمال خواهد بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.