حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » تحریم ها خللی در وفاق ملت و مسئولان ایران ایجاد نمی کند

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تحریم، تهدید و فشار اقتصادی نمی تواند خللی در وفاق میان ملت ایران و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایجاد کند.

...

کاوش نیوز: ولی الله حیاتی در آیین تقدیر از معلمان پویای این استان اظهار داشت: ترامپ، رئیس جمهور سبک سر آمریکا تلاش دارد تا آخرین توطئه ها را علیه ایران اجرا کند اما باید بداند نمی تواند بر اراده این ملت غلبه کند.

وی تاکید کرد: میان ملت ایران، انقلاب، کارگزاران و مدیران نظام جمهوری اسلامی آنچنان وفاقی وجود دارد که تحریم، تهدید و فشار اقتصادی نمی تواند در آن اثر کند.

حیاتی در بخش دیگر سخنان خود به نقش معلمان در جامعه گفت: در بحران سیل اخیر، سیلی از مهربانی مردم بر قهر طبیعت، چیره شد و این ناشی از تاثیر و نقش فرهنگی معلمان بر جامعه بود که همه پای کار آمدند و نوع دوستی را به منصه ظهور رساندند.

وی گفت: بسیاری از موفقیت ها در کشور با زحمات معلمان محقق شده است و این قشر در ایجاد، تثبیت و صیانت از انقلاب و ارزش های اسلام نقش بی بدیل دارند.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: معلمان، پیش قراولان مبارزه های انقلابی بودند و توانستند حرکت های انقلابی را انسجام بخشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.