حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.



معاون استاندار خراسان شمالی:

سوم خرداد مهم ترین رخ داد است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: سوم خرداد مهم ترین واقعه در تاریخ کشور است، رزمندگان و مردم در این خطه با دست خالی این پیروزی بزرگ را رقم زدند.

...

کاوش نیوز: ولی الله حیاتی در ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد فتح خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر در جغرافیای ایران همیشه مورد تهاجم دشمنان بوده است که با وجود این، سربلند و پایدار بوده است.

وی افزود: اما سوم خرداد، خرمشهر را متمایز می کند زیراکه در این مقاومت رزمندگان، مردان و زنان با ایمان و اتکا به خداوند و دستانی خالی در برابر دشمنانی با تجهیزات نظامی قوی این پیروزی را به دست آوردند، فتح خرمشهر بزرگ ترین پیروزی ایران اسلامی بر دشمن بود که قدرت واقعی را به دشمنان نشان داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: حماسه عظیم سوم خرداد نماد مقاومت، ایستادگی و پایداری ملت ایران در برابر استکبار است.

حیاتی افزود: فتح خرمشهر نشان دهنده حضوری پرافتخار از انسان هایی است که توانستند با نثار خون خود این حماسه را خلق کنند و بدون شک نام این افراد در تاریخ کشور ماندگار است.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس سوم خرداد نقطه عطف و نماد مقاومت ایران است اظهار داشت: باید نسل جوان را به نحو شایسته در جریان حماسه بزرگ فتح غرور آفرین خرمشهر مقاوم و حماسه آفرینی ها و رشادت های فاتحان این روز قرار بگیرند.

وی گفت: در دوران جنگ تنها رژیم عراق در برابر ایران نبود بلکه قدرت های بزرگ جهان برای نابودی جمهوری اسلامی بسیج شده بودند و حتی بر دیوارهای خرمشهر نوشته بودند که آمده ایم بمانیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.