حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » کشتی گیران برتر خراسان شمالی مشخص شدند

کشتی گیران برتر خراسان شمالی مشخص شدندرئیس هیات کشتی خراسان شمالی گفت: 24 کشتی گیر برتر این استان در 2 رشته آزاد و فرنگی برای اعزام به مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور مشخص شدند.

...

کاوش نیوز: عیسی پورنادری اظهار داشت: مسابقات مزبور امروز با شرکت 210 کشتی گیر در خانه کشتی بجنورد برگزار شد که در پایان در رشته فرنگی در وزن 35 کیلوگرم محمدمهدی مجیدی، 38 کیلوگرم امیرمحمد سنگ سفیدی و 41 کیلوگرم امیر حسین رضایی اول شدند.

وی افزود: در 44 کیلوگرم فرنگی نیز محمدامین روشنی، 48 کیلوگرم غلامرضا سعادتی، 52 کیلوگرم مجید محمدیاران، 57 کیلوگرم محمد احمدنیا، 62 کیلوگرم حسن آزموده، 68 کیلوگرم محمدعلی افراز، 75 کیلوگرم رضا محرابی، 85 کیلوگرم امیرمحمد محمدپور و در 100 کیلوگرم محمد نیکخو مقام های اول را کسب کردند.

وی یادآور شد: در رشته آزاد نیز سیدامین اسدزاده در 38 کیلوگرم، محمدمهدی بای محمدی در 38، جواد آقاخانی در 41، علی نجفی در 44، سید حسین عفتی در 48 و حسین قدیمی در 52 کیلوگرم عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: پوریا محمدیا در 57 کیلوگرم، مهدی فولادی مقدم در 62، متین فیروزیان در 68، رسول ایزانلو در 75، امیر حیدری در 85 و امین حیدری نیز در 100 کیلوگرم صاحب عناوین برتر شدند.

رئیس هیات کشتی خراسان شمالی گفت: در مجموع تیمی نیز در رشته فرنگی اسفراین و در رشته آزاد، بجنورد در صدر این رقابت ها قرار گرفتند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.