حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » اروپا در قضیه برجام به ایران خیانت می کند

امام جمعه مشهد گفت: اروپا در قضیه برجام با خیانت به ایران همگام با منافع آمریکا حرکت می کند.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای برجام بارها تاکید کردند که آمریکا مورد اعتماد نیست اما عده ای این را باور نداشتند و این راه را رفتند.

وی ادامه داد: حال که عملکرد آمریکا و هم پیمانان این کشور با وارد آوردن خسارات فراوان بر ملت ایران بر همه مشخص شده است مسئولان برای احقاق حقوق ملت ایران باید به جد به دنبال کسب جایگاه قبلی ایران در برنامه اتمی باشند و مطمئن باشند ملت در راه آرمانهای انقلاب مشکلات را تحمل می کند و همراه آنان است.

امام جمعه مشهد گفت: فرهنگ و ادبیات ما در جنگ اقتصادی مقابل دشمن همان ادبیات دوران هشت سال دفاع مقدس است که در آن دوران جوانان می‌دیدند فرماندهان در صف اول قرار دارند و آنان نیز تبعیت می‌کردند.

آیت الله علم الهدی افزود: در آرایش جنگی باید مدیران و مسئولان جلودار باشند و جلوتر حرکت کنند و جنگ را مدیریت نمایند نه این که از مردم عقب‌ تر باشند.

وی ادامه داد: رهبری از ابتدا اعلام کردند که آمریکا و اروپا به عهد خودشان وفا نمی‌کنند اما عده‌ای قبول نکردند و این همه خسارت به جامعه و فناوری کشور وارد شد و حالا که به حرف مقام معظم رهبری رسیدید لااقل محکم بایستید و غنی‌سازی 20 درصد را برگردانید، سانتریفیوژهای کنار زده را سر جا بگذارید، آب‌سنگین اراک را راه بیندازید، با قدرت به میدان آرایش جنگی بیایید و مردم نیز پشت سر شما هستند.

امام جمعه مشهد گفت: اگر مسئولان با قدرت وارد میدان شوند مردم هم از آنها حمایت خواهند کرد و پشتیبانشان خواهند بود چون این مردم ۴۰ سال است که نشان داده اند با آمریکا آشتی نمی‌کنند و به همه فهماندند از استکبارستیزی دست بر نخواهند داشت.

آیت الله علم الهدی افزود: در این شرایط که نزولات جوی خوب بوده باید کشاورزی و دامداری مدیریت‌ شود تا در این حوزه‌ها به خارج وابسته نباشیم و دشمن بفهمد که کشور ما آماده جنگ اقتصادی است و او مانند دیگر عرصه‌ها در این حوزه نیز شکست خواهد خورد.

امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود از نحوه توزیع کالاهای اساسی در ماه رمضان انتقاد کرد و گفت: صرف این که مسئولان شعار دهند انبارها پر است و کمبودی نداریم اما مدیریت نداشته باشند مشکلی حل نمی شود.

آیت الله علم الهدی افزود: مردم در چنگال گرانفروشان و سود جویان اسیر هستند اگر نمی توانید مدیریت کنید کنار بروید و بگذارید افراد توانا و مدیر سرکار بیایند تا بتوانند نیازهای مردم را بر طرف کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.