حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » ایران همیشه آمریکا را ناکام گذاشته است

 ایران همیشه آمریکا را ناکام گذاشته استدبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکایی ها در 40 سال گذشته اگر کاری با ایران نکرده اند، نتوانسته اند نه این که نخواسته اند، خواسته اند اما نتوانسته اند.

...

کاوش نیوز: محمدنبی حبیبی در آیین تودیع و معارفه دبیران قدیم و جدید حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی افزود: اگر آمریکایی ها دچار حماقت شده و به ایران حمله کنند تنها در جغرافیای ایران با آنها نمی جنگیم بلکه هر نقطه زمین که منافعی داشته باشند از جمله واشنگتن و سانفرانسیسکو، میدان جنگ ما با آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: به عنوان یک سرباز انقلاب عرض می کنم که این انقلاب ماندنی است و مخالفانش رفتنی اند و در شرایط کنونی نیروهای پای کار انقلاب خیلی بیشتر از ابتدای انقلاب هستند که باید سازماندهی شوند.

دبیرکل موتلفه اسلامی گفت: ضعف و سوء مدیریتها، خیانتها، ناهماهنگی ها و خیلی چیزهای دیگر را اگر نادیده بگیریم حتما به انقلاب خیانت کرده ایم و در شرایط کنونی نیز همه در یک صف پشت سر مقام معظم رهبری این گردنه ها را خواهیم گذراند.

در این مراسم دبیر سابق حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: 40 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته و در این 40 سال با موفقیتهای بسیار و البته برخی ناکامیها مواجه بوده ایم که بی توجهی به آنها می تواند انقلاب را تهدید کند.

جواد آرین منش افزود: بیماری بزرگ اقتصادی، بیکاری فرسایشی سه و نیم تا چهار میلیون جوان تحصیلکرده، ناکارآمدی بانکها، ورشکستگی بنگاههای اقتصادی، خشکسالی و کم آبی و بی تدبیری برخی از مدیران از این تهدیدها است.

وی ادامه داد: وضعیت کنونی کشور ما حاصل ضعف و ناکارآمدی هر دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب است و یکی از مقصران این وضعیت من هستم که 20 سال مدیر اجرایی و هشت سال نماینده مردم در مجلس بوده ام.

دبیر سابق موتلفه اسلامی خراسان رضوی گفت: اگر قرار باشد این اشتباهات اصلاح شود همه باید به تقصیر خود اعتراف کنند و این که ضعفهایی داشته اند و در آن بازنگری کنند.

آرین منش افزود: راه حل این بحرانها نافرمانی مدنی، آشوب و تغییر در کابینه دولت، استیضاح دو وزیر، برخورد فیزیکی، تهدید و بگیر و ببند نیست و این کارها همه فرافکنی است.

او با بیان این که حاکمیت باید یک بار دیگر مردم را باور کرده و اداره امور هم در اقتصاد و هم در سیاست را به آنان بسپارد، افزود: خصوصی سازی در کشور ما تا کنون همه اش دروغ بوده و هیچ گاه اقتصاد به مردم واگذار نشده و در حوزه سیاسی نیز احزاب تا کنون هیچ جایگاهی در نظام نداشته اند.

آرین منش گفت: اگر کار به مردم واگذار نشود مردم سالاری ابتر و ناقص می ماند و الان وضعیت کشور چنین است و مادام که عدم عضویت در حزب یک ارزش شمرده شود، دموکراسی محقق نمی شود.

وی افزود: در آخرین انتخابات ریاست جمهوری تشکیلاتی اصولگرا به نام جمنا ظهور و نامزد معرفی کرد در حالی که این تشکیلات از 10 حزب بزرگ شکل نگرفته بود بلکه 10 آدم آنرا شکل داده بودند؛ همان آدمهایی که افتخارشان این است که عضو هیچ حزبی نیستند.

آرین منش گفت: در آستانه هر انتخاباتی تشکلهای دینی و فرهنگی، حزب می شوند و کاندیدا معرفی می کنند در حالی که قانون در هیچ کجا چنین اجازه ای به احزاب نداده است.

در این مراسم دبیر جدید حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: استان خراسان رضوی و مشهد به پایگاه ابلاغ راهبردهای سالانه مقام معظم رهبری در آغاز هر سال تبدیل شده اند.

حمیدرضا ترقی افزود: صبغه تاسیس تشکل موتلفه در خانه امام خمینی(ره) و به دستور امام ما را به این امر رهنمون می شود که باید این تشکل حرکت سیاسی خود را با خط امام تنظیم کرده و بازوی سیاسی ولی فقیه زمان خود باشد.

در این ایین با تقدیر از خدمات جوادآرین منش، حمیدرضا ترقی به عنوان دبیر جدید حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی معرفی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.