حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » توانمندی‌های انقلاب اسلامی دشمنان را دیوانه کرده است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توانمندی‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف دشمنان را دیوانه و متحیر کرده است.

...

کاوش نیوز: سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در اجتماع چهار هزار نفری جهادگران و دانشجویان بسیجی خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: ما در طول چهل سال انقلاب به تکلیف خود و آنچه خدا مشخص کرده است عمل کرده‌ایم. 

وی ادامه داد: از روزی که لانه جاسوسی آمریکا به وسیله دانشجویان خط امام تسخیر شد دشمنان شدیدترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرده‌اند اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

وی گفت: مردم در فتنه‌های مختلف دشمن وقتی فهمیدند در کنار دغدغه واقعی آنها کسانی حضور دارند که از شرایط سوء استفاده می‌کنند، به سخن ولی امر خود گوش فراداده و در برابر فتنه گران به صحنه آمدند و آنها را کنار زدند.

سردار فدوی افزود: تا وقتی که قاعده قرآنی 'عمل به تکلیف' را عمل می‌کنیم دشمنان نمی‌توانند با جبهه حق انقلاب اسلامی که اتصال آن به خدا برقرار است مقابله کنند.

وی ادامه داد: خداوند متعال طرف حق است و در دعوای حق و باطل همیشه حق پیروز است. خدا در دل دشمنان رعب و وحشت می‌اندازد چنانکه بارها در مورد آمریکایی‌ها این موضوع اجرا شده است.

وی با اشاره به سن جوانی و دانشجویی و اهمیت ازدواج نیز گفت: جوانان مجرد ازدواج کنند و به وعده‌های خدا باور داشته باشند. روایت داریم کسانی که ازدواج نکرده‌اند زمین به آنها لعنت می‌فرستد. 

سردار فدوی افزود: پیگیری می‌کنیم برای دانشجویانی که در زمان تحصیل متاهل شوند یا قبل از ورود به دانشگاه متاهل بوده‌اند خانه‌هایی به وسیله جهادگران بسیجی ساخته و در اختیار آنها قرار گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.