حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.



آیت الله علم الهدی:

لیبرال دموکراسی شرک است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: لیبرال دموکراسی شرک است چون می گوید حاکمیت حق مردم است در حالی که حاکمیت از آن خداست.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید احمد علم الهدی در تفسیر سوره احزاب قرآن کریم در مهدیه مشهد افزود: پنج بار در قرآن آمده است که حق حاکمیت از آن خداست، کسی که می گوید حاکمیت حق مردم است برای خدا شریک قایل می شود.

وی با بیان اینکه مردم را شریک خدا قرار دادن شرک به خداست اظهار داشت: کسانی که لیبرال دموکرات مسلمان هستند در حقیقت مسلمان مشرک می باشند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: مشکل ما با برخی جریانهای سیاسی بر سر همین موضوع است که آنها وابستگی به اندیشه های غربی و کفر دارند در حالی که مبنای فکری ما باید بر اساس اسلام باشد.

وی گفت: نمی شود که ما در یک جا به نام اسلام جلو برویم و در جای دیگر بنام کفر در عرصه سیاست وارد شویم و از مبنا و ارزشهای اسلامی عقب نشینی کنیم.

وی افزود: اگر دل ما کانون اندیشه الهی است نمی توانیم یک بخش کار را با دین جلو ببریم و یک بخش را به سراغ آموزه های کفر و آموزه های سیاسی دشمن برویم.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: اختلاف ما با برخی جریانها در مسایل فکری و آلودگی فکری آنها نسبت به باورهایی است که نسبت به اسلام دارند.

وی گفت: این که یک بخش از دین و یک بخش از خارج دین گرفته و مخلوط و در جامعه تزریق شود منشا فتنه است. التقاط و ممزوج کردن حق و باطل ابزاری برای سلطه شیطان است.

وی افزود: کانون فکر و اندیشه ما باید برگرفته از جریان وحی و خدا باشد. اگر این کانون جایگاه آموزه های الهی نبود و شیطان در آن جای گرفت دیگر آن روح متصل به خدا و وحی نیست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.