حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.



تولیت آستان قدس رضوی:

روحانیت باید به روز باشد

روحانیت باید به روز باشدتولیت آستان قدس رضوی گفت: طلاب و روحانیون در هر جایگاه و رده دانشی که هستند به عنوان طبیبان اخلاقی، معنوی و روحی جامعه باید به دانش روز مجهز باشند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در همایش سالانه ائمه جماعات استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی در مشهد افزود: با توجه به آسانتر شدن ابزار ارتباطی و فناوری، طلاب و روحانیون باید در عرصه تولید علم نیز فعال تر شوند.

وی اظهار داشت: مساجد به عنوان پایگاه های مهم باید اثرگذاری خود را حفظ کرده و روحانیون نیز باید با استفاده از فناوری و ابزار ارتباطی روز تاثیرگذاری خود را فراتر از یک شهر و روستا گسترش دهند.

وی با بیان اینکه تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داد می توان جامعه را بر مبنای دین اداره کرد گفت: دین برای همه سوالات پاسخ دارد و هیچ بن بستی برای اداره زندگی انسان معاصر قائل نیست.

حجت الاسلام رئیسی افزود: اجرای دستورات دینی در جامعه تلاش و فعالیت می خواهد لذا باید تلاش کنیم دستورات دین اسلام هر چه بیشتر اجرایی شود تا مردم مزه شیرین عدالت را بچشند.

وی اظهار داشت: در جامعه دینی فساد در هر زمینه قابل تحمل نیست، مهم این است که نگذاریم فساد در جامعه لانه کند.

وی گفت: توجه به عرصه تبلیغ و انتقال آموخته ها به مردم مهم است لذا باید موانع عرصه تبلیغ را کنار زد و با امید و تلاش حرکت کرد.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امروز پیروی از مواضع و دیدگاه رهبر معظم انقلاب در فراز و فرودهای سیاسی ما را از لغزش باز می دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.