حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » هزار و ۴۵۹ نفر از خدمات توانبخشی هلال حمر خراسان جنوبی بهره‌مند شدند

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال ‌احمر خراسان جنوبی گفت: هزار و ۴۵۹ بیمار در ۶ ماه نخست سال جاری از خدمات مرکز توانبخشی هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مجیدرضا لطیفی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این مدت ۷۴۳ بیمار برای دریافت خدمات فیزیوتراپی به این مرکز مراجعه داشته‌اند.

وی ادامه داد: فیزیوتراپی این مرکز دارای تجهیزات مدرن و منحصر به فرد همچون دستگاه شاک ویوتراپی، تخت کشش، CPM، لیزر پرتوان، دستگاه الکتروتراپی دو کاناله و چند کاناله، دستگاه اولتراسوند و از این قبیل است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال ‌احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در راستای مواد دو و سه اساسنامه خود یعنی تسکین آلام‌ بشری و حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها در عرصه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و توانبخشی حضور پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال‌احمر طرف قرارداد تمامی بیمه‌ها بوده و با حداقل تعرفه هر روزه در ۲ شیفت صبح و عصر در ۲ واحد مستقل خواهران و برادران آماده پذیرش بیماران است.

لطیفی از ارائه خدمات ارتوپدی فنی به ۱۰۷ بیمار خبر داد و گفت: همچنین در این مدت به ۳۱۰ مراجعه کننده خدمات کار درمانی ارائه شده است.

وی گفت: در بخش کاردرمانی با بازتوانی فرد برای داشتن زندگی مستقل و بدون نیاز به اطرافیان به درمان بیماران کمک می‌شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال ‌احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۹۹ بیمار نیز از ابتدای سال جاری از خدمات گفتار درمانی هلال احمر بهره‌مند شدند، گفت: جمعیت هلال احمر در خدمت به نیازمندان و کاهش آلام بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به واکسیناسیون کارکنان و اعضای داوطلب هلال احمر استان افزود: در ایام شیوع کرونا برای تامین سلامت و بهره‌گیری از توان نیروهای داوطلب نزدیک به یکهزار نفر از این افراد واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.