حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » دو رقمی شدن آمار روزانه فوت شدگان کرونا در کرمانشاه/ مجموع جانباختگان از ۳ هزار نفر گذشت

دو رقمی شدن آمار روزانه فوت شدگان کرونا در کرمانشاه/ مجموع جانباختگان از ۳ هزار نفر گذشت سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱ هم‌استانی با تشخیص قطعی ابتلا به ویروس وحشتناک کرونا جان سپردند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شیب وحشتناک روند مرگ و میر با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا از ابتدای بهمن‌‌ماه تا به امروز در استان  خبر داد و اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با کمال تأسف تعداد ۱۱ هم‌استانی با تشخیص قطعی ابتلا به ویروس وحشتناک کرونا جان سپردند.

وی با بیان اینکه مجموع حانباختگان استان از سه هزار نفر گذشت، افزود: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان استان به ۳ هزار و چهار نفر رسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به دستورات بهداشتی در این روزهای حساس، گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید و شلوغی بازار هستیم از هم‌استانی‌های می‌خواهیم ضمن تکمیل روند واکسیناسیون خود، حتما دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند و در برخورد با هر کسی آن را ناقل فرض کنند.

وی ادامه داد: الان چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم، اُمیکرون است که با شیوع عجیبی در جامعه در حال جولان است، سلامتی همه را تهدید می‌کند و بدجوری کودکان را نشانه گرفته است.

به گفته محمدی، هم‌اکنون تعداد موارد بستری در بیمارستان‌های استان به ۴۰۷ نفر رسیده که ۱۰۸ مورد از این تعداد در بخش‌های ویژه بستری هستند و حال ۲۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و ۱۱۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی مرخص شدند.

محمدی در پایان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۵۳ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۴۸ مورد بیمار سرپایی شناسایی شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.