حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » بارش برف جاده ۸۵ روستای پاوه و جوانرود را مسدود کرد

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از بسته شدن جاده ۸۵ روستای شهرستان‌های پاوه و جوانرود به دنبال بارش شدید برف طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰ راه در پاوه و ۲۵ راه نیز مربوط به جوانرود است.

...

کاوش نیوز: پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ «محمد حیدری» اعلام کرد: علاوه بر آن، راه ارتباطی برخی از روستاهای اسلام آبادغرب و گیلانغرب نیز مسدود شده و عوامل راهداری در حال بازگشایی آنها هستند.

وی تصریح کرد: بارش شدید برف که هم اکنون در محور قلاجه به گیلانغرب شاهد آن هستیم باعث شده تا تردد خودروها بسیار کند و آن هم تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: تقریبا در همه گردنه ها شاهد بارش برف هستیم اما خوشبختانه هیچ راه اصلی بسته ای در کرمانشاه نداریم و کار برف روبی و هدایت خودروها توسط کارکنان راهداری و پلیس راه در حال انجام است.

رییس پلیس راه کرمانشاه افزود: به دنبال بارش برف و باران گسترده در استان طی ۷۲ ساعت اخیر (۲۹ و ۳۰ دی و اول بهمن) شاهد وقوع ۱۳ فقره تصادف رانندگی در جاده های استان بودیم که نتیجه آن جان باختن یک تن و مصدوم شدن ۲۳ نفر دیگر بوده است.

وی با تاکید به رانندگان در خصوص همراه داشتن زنجیر چرخ، گفت: شرایط برخی محورها و گردنه ها به گونه ای است که ممکن است هر لحظه تردد در آنها تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر باشد.

حیدری در پایان از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت اجبار به این کار حتما از سالم بودن لاستیک، وسایل گرمایشی و برف پاکن های خودروی خود اطمینان حاصل کرده و سوخت کافی نیز همراه داشته باشند.

طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی از ظهر امروز (چهارشنبه) تا صبح فردا (پنجشنبه) بارش ها در نقاط مختلف استان که عمدتا نیز به شکل برف خواهد بود، تقویت می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.