حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » دستاوردهای انقلاب مایه افتخار است

فرماندار شهرستان روانسر گفت: دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ایران برای این ملت مایه افتخار است.

...

کاوش نیوز: حسین ویسمرادی در آیین نواختن زنگ انقلاب که با حضور مسئولان و مدیران روانسر در دبیرستان دخترانه عاطفه این شهر برگزار شد افزود: وضعیت کنونی کشور در مقایسه با گذشته تغییرات فراوانی داشته و زمینه رشد و توسعه همه جانبه کشور فراهم است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی حکومت مستضعفین و محرومین است و همه باید خدمتگزاران واقعی مردم به ویژه محرومین و نیازمندان جامعه باشند.

فرماندار روانسر اظهار داشت : مردم نقش اساسی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و امروز نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و به برکت این انقلاب امروز دستاوردهای عظیمی نصیب ملت ایران شده است که باید این دستاوردها و افتخارات برای نسل جوان بازگو شود.

ویسمرادی گفت: استفاده عادلانه از فرصت های خدماتی ، آموزشی، بهداشتی و اقتصادی برای آحاد ملت در کلیه نقاط کشور و فراهم شدن زمینه رشد و بالندگی جوانان از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ویسمرادی ادامه داد: رمز پایداری و ماندگاری ایران اسلامی بعد از این همه چالش و تحریم، اتکا به شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که باید این مهم را حفاظت و پاسداری کنیم.

مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز با اشاره به اهمیت برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در مدارس گفت: بیان ثمرات انقلاب و دستاوردهای آن و انتقال این مفاهیم به نسل آینده می تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایفا کند.

عثمان ویسی افزود: انقلاب اسلامی ایران با استعانت از الطاف الهی، رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و وحدت وهمدلی تمامی ایرانیان به پیروزی رسید و ما وظیفه داریم ضمن پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی در جهت تحکیم وحدت وحفظ آن کوشا باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.