حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » 40 سالگی انقلاب دوران ثبات و بالندگی است

فرماندار جوانرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهل سالگی انقلاب در حقیقت دوران ثبات و بالندگی است و با وجود دشمنی استکبار، این انقلاب با اقتدار در راستای شعارهای راهبردی نظام که استقلال، آزادی و جمهوری است، حرکت کرده است

...

کاوش نیوز: رستگار یوسفی در آیین زنگ انقلاب که به صورت نمادین در دبیرستان پروین اعتصامی جوانرود برگزار شد، با مروری بر تاریخ سختی ها و مشکلات مردم در دوران ستم شاهی افزود: امروز ملت ایران اسلامی در سایه این انقلاب به عزت و افتخار دست یافته است.

مدیر آموزش و پروش جوانرود نیز به دستاوردهای انقلاب در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب 2 مدرسه در شهر جوانرود وجود داشت امروز به برکت انقلاب اسلامی، مدرسه در تمام روستاها دایر شده و روستاهای مرزی نیز از پوشش تحصیلی مناسب بهره مندند.

محمود داوودی زاده افزود: قبل از انقلاب 97 درصد مردم بیسواد بودند امروز 93 درصد جمعیت 10 تا 49 سال شهرستان جوانرود باسواد هستند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده است شما آینده سازان این مملکت هستید که باید با تحصیل علم و دانش در جهت پیشبرد اهداف این انقلاب کوشا باشید.

 

دستاوردهای 40 ساله انقلاب مایه افتخار ملت است

امام جمعه جوانرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی مایه مباهات و افتخار ملت ایران است.

ماموستا ملا احمدفخری در دیدار مسئولان شهرستان جوانرود به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تجربه چهل سالگی انقلاب مملو از دستاوردهای بزرگ در عرصه های مختلف است که می تواند چراع راه آینده کشورباشد.

وی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی هم اکنون یک قدرت تاثیرگذار در منطقه و سطح دنیا است: باید با انسجام و اتحاد بیشتر این قدرت را در همه ابعاد گسترش و تقویت کنیم.

امام جمعه جوانرود به توطئه و تحریم های دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان پس از چهل سال توطئه و تحریم نتوانستند هیچ غلطی بکنند امروز درمقابل اراده ملت ایران شکست خواهد خورد.

وی یادآورشد: انقلاب اسلامی همیشه پیروز است چون متکی به دین الهی است و خداوند از این انقلاب محافظت خواهد کرد همچنان که درگذشته از آن محافظت کرده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.