حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » میز خدمت اداره کل تعاون استان کرمانشاه افتتاح شد

 میز خدمت اداره کل تعاون استان کرمانشاه افتتاح شدمیز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت با حضور معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد.

...

کاوش نیوز: به گزارش از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه؛ مدیرکل این اداره کل گفت: در مسیر تحقق دولت الکترونیک و با هدف جلوگیری از فساد اداری و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، بخشنامه تشکیل میز خدمت با ساز و کار جدید به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

حسن عزیزی ادامه داد: میز خدمت فضایی است که اجرا و تحقق اهداف آن، زمینه موثری برای ورود به اجرایی شدن اهداف دولت الکترونیک است.

وی با اشاره به اینکه مراجعین می توانند از طریق این میز به راحتی از همه خدمات اداره کل بهره مند شوند افزود: در میز خدمت اطلاعات لازم به مراجعین در ارتباط با خدمات ارائه شده، داده می شود، همچنین در زمان مراجعه ارباب رجوع درخواست های متقاضیان پیگیری و در صورت زمان دار بودن، تاریخ مراجعه و زمان نهایی شدن خدمت به آن ها ابلاغ می شود.

وی اظهار داشت: امکانات لازم برای خدمت هر چه بهتر به مراجعین در محل میز خدمت مستقر و تجهیز شده است و تمام امور مربوط به در خواست های مراجعین و خدمات مورد نیاز مردم در نهایت سرعت و دقت صورت می پذیرد.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز در آیین افتتاح میز خدمت با تاکید بر اطلاع رسانی شفاف به مردم در زمینه اهداف میز خدمت و دولت الکترونیک گفت: ارتقای سطح فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم از دغدغه های مهم دولتمردان است که تشکیل میز خدمت در دستگاه های دولتی یکی از مهمترین راهکارهای این ارتقا می باشد.

سلیمان پاک سرشت افزود: دستگاه های اجرایی وظیفه دارند به میز خدمت به عنوان راهکار مناسب در راستای تسریع در انجام امور مربوط به جامعه هدف نگاه کنند و از کارشناسان خبره و کارآمد و باتجربه برای استقرار در میز خدمت و پاسخگویی استفاده نمایند.

میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ساز و کاری جدید منطبق بر قوانین با تجهیزات و امکانات به روز در فضای ورودی اداره کل در مساحتی بیش از 100متر مربع با هدف جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و سرعت عمل در پاسخگویی به آنها تشکیل شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.