حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » صدور انقلاب اسلامی مهمترین دستاورد 40 سال اخیر است

امام جمعه رفسنجان گفت: صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران از مهمترین دستاوردهای انقلاب طی 40 سال اخیر است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام عباس رمضانی پور با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم افزود: نظام سلطه شاهنشاهی با انقلاب اسلامی ایران برچیده شد و این مهمترین دستاورد انقلاب است.

وی ادامه داد: اکنون شاهد هستیم انقلاب اسلامی صادر شده و جای خود را در قلوب مردم جهان باز کرده است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ' ما در آغاز راه هستیم و به انتهای راه نرسیدیم لذا برای صدور گسترده انقلاب اسلامی همچنان تلاش می کنیم'.

وی ادامه داد: این فرمایش معظم له این را می رساند که باید امیدوار به آینده ای بسیار روشن که متوجه ملت ایران و انقلاب اسلامی است باشیم.

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: صدور انقلاب اسلامی موجب می شود سایر ملت های مسلمان از این انقلاب بهره مند شوند.

وی به دیگر دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی از جمله استقلال کشور، امنیت موجود، مردم سالاری، تولید علم و فناوری، پیشرفت های اقتصادی و رشد معنویت اشاره و بیان کرد: نتیجه رفراندومی که در دهم فروردین سال 1358 برگزار شد 98.2 درصد آرای مردم به جمهوری اسلامی بود که در بعد سیاسی بالاترین دستاورد است.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا با ایران قطع رابطه و علیه ایران تحریمها را عرضه کرد تصریح کرد: در همان زمان جنگ تحمیلی نیز به مدت هشت سال بر ما تحمیل شد که رزمندگان با صبوری و تلاش از نظام جمهوری و میهن اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: ایران بهترین تسلیحات نظامی را می سازد و بخشی از آن را به کشورهای دیگر صادر می کند.

وی اظهار داشت: همچنین در بعد نظامی دستاوردهای بسیاری از جمله ساخت ناوشکن ها و زیردریایی، هوافضا و سایر موارد را داریم.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه در زمینه فرهنگی اگرچه با تهاجم فرهنگی غرب، شبیخون فرهنگی و غیره مواجه ایم اما جوانان انقلابی و بسیجیان پای کار داریم و معتقدیم دشمن در این زمینه نمی تواند کاری کند و بعد فرهنگی جمهوری اسلامی را تخریب نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد دانشگاهها و حوزه های علمیه پیشرفت در زمینه های علوم، تکنولوژی و نیز دانش را شاهدیم ضمن اینکه فرهنگ غنی دینی و اسلامی و مردم و ملتی متمدن، فهیم و با بصیرتی داریم که بر غنای فرهنگ اسلامی ما افزوده است.

امام جمعه رفسنجان افزود: ایران مرغوب ترین ذخایر خدادادی دنیا از جمله نفت، گاز و معادن را دارد و می تواند تا صدها سال بر بقای عمر خود بیافزاید.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور خاطرنشان کرد: اگر مسئولان در این زمینه به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی صادقانه لبیک بگویند تحریم ها از بین می رود و اقتصادی سالم در جامعه نهادینه می شود.

وی افزود: مسئولان باید هوشمندانه مسایل اقتصادی را مدیریت کنند و به فکر مردم باشند چون این مردم هستند که پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و مسئولان باید به آنها خدمت کنند.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا تذکراتی به سران سه قوه و مسئولان کشوری مبنی بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم داده اند و امید می رود تا پایان سال جاری شاهد حرکت خوب و پرشتاب در این رابطه باشیم و از دغدغه های مردم کاسته شود.

حجت الاسلام رمضانی پور اظهار داشت: باید در لایحه بودجه 98 به بسیاری کارخانجات، کارگاهها و شرکت های فعالی که در بخش خصوصی فعال هستند و در مورد پرداخت حقوق کارکنان خود مشکل دارند توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: ثروت های بسیاری در کشور وجود دارد که اگر مدیریت کارآمد در کنار سرمایه های عظیم ملی وجود داشته باشد کشور ما می تواند در این زمینه در مقام بالای منطقه ای قرار گیرد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه نیروهای کارآمد و جوانان ارزشمندی داریم و امروز بیشتر خلبانان و فرماندهان نظامی در کشور از جوانان کارآمد هستند گفت: در دوران دفاع مقدس نیز فرماندهان جنگ از افراد انقلابی و جوانانی بودند که بهترین دفاع را در استانهای مرزی داشتند لذا جوانان امروز نیز می توانند در اداره مملکت مفید باشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.