حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » رتبه نخست کمیته امداد ایلام در اجرای طرح‌های راهبری شغلی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام گفت: این نهاد در شش ماهه نخست امسال توانست رتبه نخست کشور را در زمینه اجرای طرح راهبری شغلی و نیز کاریابی برای نیازمندان کسب کند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: شبیب جعفرزاده بیان کرد: از ابتدای امسال در قالب طرح راهبری شغلی بیش از هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال زایی برای نیازمندان جویای کار ایجاد شده است و قرار است تا پایان امسال این تعداد به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ طرح برسند.

وی افزود: طرح‌هایی که از طریق راهبری شغلی ایجاد شده‌اند عمدتاً در زمینه دامپروری بوده و در زمینه سایر سرفصل‌ها از جمله، خدمات، صنایع دستی، صنایع کوچک، کشاورزی، تولید فرش و گلیم نیز اشتغال ایجاد گردیده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تصریح کرد: در زمینه کاریابی برای نیازمندان نیز کمیته امداد استان توانست با تحقق ۹۵ درصد برنامه پیش بینی شده امسال در این مدت شش ماهه و با ایجاد شغل از طریق کاریابی در دستگاه‌های دیگر برای بیش از ۷۰۰ نفر شغل ایجاد کند و در سطح کشور توانست رتبه نخست را به دست آورد.

جعفرزاده با اشاره به طرح‌های گوناگون که کمیته امداد در زمینه اشتغال دارد گفت: طرح‌های هدایت شغلی، راهبری شغلی، کاریابی از طریق موسسات و پرداخت تسهیلات بانکی با مشارکت بانک‌ها از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: به لحاظ اهمیتی که کمیته امداد برای اشتغال مددجویان قائل است و از آنجایی که توانمندسازی خانواده‌ها راهبرد مهم کمیته امداد است به این خاطر این دستگاه در چند سال اخیر همواره عنوان دستگاه برتر در زمینه ایجاد شغل را به دست آورده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.