حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » اشتغال مهمترین خواسته مردم استان ایلام است

نماینده شهرستان های دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره گفت: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان به عنوان یک نیاز و خواسته اصلی همواره یکی از دغدغه های مردم و اولویت های مسئولان محسوب می شود.

...

کاوش نیوز: شادمهر کاظم زاده در نشست خبری با رسانه های استان ایلام اظهار داشت: طبق بررسی های انجام گرفته و مراجعه های مردمی، اشتغال و بهبود وضعیت معیشت جامعه از مهمترین خواسته های عمومی است.

وی پیگیری و جذب اعتبار برای تکمیل زیرساخت های ناتمام استان ایلام را از مهمترین دغدغه ها و اولویت های خود دانست و یادآور شد: حاصل رایزنی های متعدد، جذب ردیف های اعتبار ملی برای مهمترین پروژه های عمرانی استان در زمینه راه سازی و احداث تونل بوده است.

وی اضافه کرد: رایزنی های مکرر با مسئولان ارشد کشور برای پیگیری و جذب اعتبارات و تلاش به منظور تکمیل پروژه های ناتمام یا شروع طرح های جدید در استان از اهم برنامه های من و دیگر نماینده ها و مسئولان ایلام برای توسعه استان است.

وی در مورد حواشی مربوط به انتصابات حوزه جنوب استان ایلام هم توضیح داد: یک نماینده به تنهایی در انتصاب افراد نمی تواند دخیل باشد بلکه مجموعه ای از آرا و نظرات مسئولان و نیز شایستگی خود فرد در انتخاب وی دخیل است و انتصاب افراد در اختیار نماینده مجلس نیست.

نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استان ایلام و به ویژه نقاط محروم در سال های اخیر مورد توجه مسئولان ارشد کشور قرار گرفته و فعالیت پتروشیمی، پالایشگاه، میادین نفتی، توسعه اراضی کشاورزی و ... بیانگر همین موضوع است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.