حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » حریم اشخاص باید رعایت شود

استاندار ایلام:

حریم اشخاص باید رعایت شود

استاندار ایلام با ذکر اینکه حریم اشخاص در هر مقامی باید رعایت شود، تاکید کرد: مقابل تهمت های ناروا به مسئولان استان سکوت نکرده و اجازه هتک حیثیت مدیران را نخواهد داد.

...

کاوش نیوز: قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه نشست شورای حفاظت از آب استان ایلام اظهار کرد: اگر به مشکلات و اختلاف نظرهای درونی دامن دهیم، هم مردم بی اعتماد و ناامید می شوند، هم مدیران بی رمق می شوند.

وی از دستگاه قضا، مدیران و مردم خواست قانون را در دستور کار خود قرار دهند و سلیقه ای عمل نکنند.

استاندار ایلام با ذکر اینکه برخورد با مدیران بدون اینکه کار غیرقانونی انجام داده باشند، بسیار ناراحت کننده است، اضافه کرد: بنده نه برای مسئولیت و نه برای منافع مالی بلکه برای خدمت در این استان حضور دارم هیچ کس حق ندارد برخلاف قانون عمل کند.

سلیمانی دشتکی همچنین در خصوص پیشنهادی مبنی بر افزایش فشار و جریمه مرتکبان انشعاب غیر مجاز گفت: برخورد باید براساس قانون باشد و قانون اساسی اصل را بر برائت گذاشته مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و هیچ مقامی حق ندارد برخلاف قانون پیش برود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به مشکل کم درآمدی و بیکاری اهالی این استان گفت: نباید در برخورد با مشکلات بدترین راه را انتخاب کرد بلکه باید به فکر شیوه ای مناسب و قانونی برای حل مسائل بود.

وی در خصوص مرتکبان اشتراک غیر مجاز آب بر لزوم بررسی چرایی مشکل تاکید کرد و گفت: اگر کنتوری خرابی دارد اول باید نسبت به رفع مشکل آن اقدام کنیم و اگر از روی استیصال و مشکلات اقدامی انجام داده است باید به او کمک شود.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: اگر پرت آب دارید برنامه ریزی کنید و طرح ارائه دهید نه اینکه مردم را تحت فشار قرار دهید.

استاندار ایلام عدم اجرای قانون با دستاویز و استناد به بخشنامه ها و آیین نامه های داخلی را بدترین شکل برخورد با قانون ذکر کرد و گفت: این رویه در برخی بانک ها رایج است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.