حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.



روزنامه نگار آمریکایی:

بیت المقدس قابل مذاکره نیست

 بیت المقدس قابل مذاکره نیستسردبیر نشریه آمریکایی veterans TODAY گفت: رژیم صهیونیستی از خودش علامت هایی مخابره کرده است که کل بیت المقدس را از مسلمانان بگیرند و این چیزی نیست که قابل مذاکره باشد.

...

کاوش نیوز: جیم دبلیو دین در نشست خبری با موضوع «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» که در هتل هرمز بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با تصرف قدس یک حرکت خطرناک استعماری را برای استعمار سایر کشورها آغاز کرده اند، بنابراین برای باز پس گرفتن قدس دیگر جای مذاکره نیست بلکه مسلمانان جهان و مسیحیان باید با هم متحد شوند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی سیاست مدارانی دارد که برای رسیدن به هدف از پول استفاده می کنند، آن ها از قدرت پول برای در اختیار قرار گفتن قدرت رسانه ها و سازمان جاسوسی استفاده می کنند.
این روزنامه نگار آمریکایی گفت: آن چه امروز در دنیا می بینیم جهانی چند قطبی است که ترامپ در حال تشکیل آن است، ترامپ قصد دارد تا با تحت فشار قرار دادن کشورهای مستقل آنها را مستعمره خودش کند.

**ترامپ در اداره ایالات متحده فاقد صلاحیت است
وی از ترامپ به عنوان فردی بی تجربه در عرصه دیپلماتیک نام برد که فاقد صلاحیت در اداره ایالات متحده است و ادامه داد: با به قدرت رسیدن ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا شاهد مدیریت کشور توسط یک فرد کاملا بی تجربه سیاسی هستیم.
سردبیر نشریه آمریکایی veterans TODAYابراز کرد: ترامپ به این نتیجه رسیده است که حمایت را با تزریق پول به سیاستمداران بدست بیاورد، بنابراین از لابی اسرائیل استفاده می کند این درحالی است که ترامپ متحدان زیادی دارد این متحدان کار زیادی انجام نمی دهند، زیرا آنها امیدوار هستند این روند خود به خود انجام شود.

** باید به مجامع قدرت و سیاسی نفوذ کنیم
جیم دبلیو دین خواسته ترامپ و همفکرانش از اسراییلی ها را نابودی برجام، گرفتن بیت المقدس و جنگ با ایران دانست و عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در دوران انتخابات 100 میلیون دلار خرج انتخابات ترامپ کرد و این پول ها از طریق قمارخانه ها و مکان های عیش و نوش لاس وگاس تامین شد.
وی عنوان کرد: امنیت ملی در تمامی کشورهای دنیا در اولویت قرار دارد و منوط به ایران و چند کشور نمی شود، اما تنها راه نجات خودمان این است که باید نجات خودمان را بخریم و به مجامع قدرت و سیاسی نفوذ کنیم.

**نقش ایران در حفظ برجام تعیین کننده است
جیم دبلیو دین در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: در دوره انتخابات آمریکا قصد داشت بر کشورهای اروپایی فشار بیاورد که در زمان خروج از برجام از او حمایت کنند، به دنبال حمایت کشورهای اروپایی بود، به آنها گفت در قضیه برجام حمایت کنید تحریمی شامل حال شما نمی شود.
این روزنامه نگار آمریکایی در مورد آینده برجام و حمایت اروپایی ها از ایران گفت: غیرمنتظرانه ترین قسمت این موضوع حمایت کشور بریتانیا که به لحاظ تاریخی همیشه آمریکا را حمایت کرده در کنار اروپایی ها از ایران و برجام بود.
وی نقش ایران در حفظ برجام را بسیار تعیین کننده دانست و افزود: انزوای آمریکا بهانه ای برای دموکرات ها خواهد بود تا در سال 2020 اجازه ندهند که ترامپ برای 4 سال دیگر رئیس جمهوری آمریکا بماند.
جیم دبلیو دین بیان داشت: آمریکا دو رئیس جمهوری دارد یکی ترامپ و یکی نتانیاهو لذا حتی فکر اینکه ترامپ دوران 8 ساله ریاست جمهوری را تجربه کند برای مردم آمریکا وحشتناک است و این شوخی نیست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.