حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » حفظ وحدت مهمترین راهبرد برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است

سرپرست معاونت سیاسی استانداری هرمزگان:

حفظ وحدت مهمترین راهبرد برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در شرایط کنونی مهمترین راهبرد خنثی کردن توطئه های دشمنان، وحدت تمام جریان ها حول محور پایداری نظام اسلامی است.

...

کاوش نیوز: ایرج حیدری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری بندرلنگه اظهار داشت: در این راه تمامی مذاهب و اقوام در ایران اسلامی برای دفاع و حراست از انقلاب در صحنه هستند و ضروری است جریان های سیاسی در مسیر قدرت نظام اسلامی گام بردارند.

وی افزود: دشمنان در پی ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و کم رنگ نشان دادن خدمات و دستاوردهای بزرگ انقلاب هستند و از همین رو باید توانمندی ها، خدمات و قدرت بی نظیر نظام اسلامی برای همگان هم در صحنه بین المللی و هم صحنه داخلی با پیروی از رهنمود ها و فرمان مقام معظم رهبری بازگو شود.

حیدری با قدردانی از خدمات و تلاش های آباد سرپرست سابق فرمانداری شهرستان بندرلنگه ، گفت: فرماندار جدید با تمام توان امور شهرستان را مدیریت و راهبری کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: تمام مدیران دستگاه های اجرایی ملزم به همکاری و همراهی با فرماندار برای تسریع در امور مردم شهرستان هستند.

وی تصریح کرد: وحدت و همدلی که در شهرستان بندرلنگه حاکم است باید تقویت و تداوم یابد و خدمت به محرومان و رفع مشکلات مردم شهرستان در سرلوحه کارهای سرپرست جدید فرمانداری باشد.

در پایان این مراسم با اعطاء لوحی از خدمات غلامرضا آباد سرپرست سابق فرمانداری شهرستان بندرلنگه تجلیل و علی نیکوئی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.