حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » فرمانداران با اقتدار مسائل و مشکلات را مدیریت کنند

فرمانداران با اقتدار مسائل و مشکلات را مدیریت کنندمعاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان باید با اقتدار مسائل و مشکلات حوزه خود را مدیریت کنند.

...

کاوش نیوز: بهروز اکرمی در مراسم معرفی فرماندار بندرلنگه افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در قبال خدمت به مردم مسوول هستند و باید تعامل شایسته ای با مردم داشته باشند.
وی بیان داشت: شهرستان بندرلنگه از نظرعمران و آبادانی نسبت به سایر شهرهای هرمزگان پیشرفت چندانی نداشته لذا باید برای رونق بخشیدن به آن گام های اساسی برداشته شود.
معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان اظهار کرد: همه مسوولان با ظرفیت های شهرستان بندرلنگه آشنا هستند و باید خدمتگزار مردم باشند.
** امرار معاش مردم بندرلنگه از راه ملوانی است
امام جمعه بندرلنگه نیز گفت: امرار معاش و کسب وکار بیشتر مردم این شهرستان از راه ملوانی است که باید بیشتر به این قشر توجه شود.
حجت الاسلام سید محمد جواد رکنی حسینی افزود: فقر و خشکسالی، آسیب های اجتماعی زیادی را بدنبال دارد که باید مسوولان برای تامین معیشت مردم و زدودن فقر گام های اساسی بردارند.
وی بیان داشت: امروز همه مسوولان باید برای خدمت کردن به مردم تلاش مضاعفی داشته باشند.
** تلاش می کنم منطقه آزاد کیش و بندرلنگه با هم پیشرفت کنند
سرپرست فرمانداری جدید بندرلنگه نیز گفت: تلاش می کنم منطقه آزاد کیش و بندرلنگه هر 2 با هم و در کنار هم رشد و پیشرفت کنند.
غلامرضا آباد افزود: شهرستان بندرلنگه ظرفیت های بسیاری در حوزه شیلات و گمرکات دارد که باید اتاق فکری برای شناسایی این ظرفیت ها تشکیل شود تا بتوانیم از آن به نحو شایسته استفاده کنیم.
در پایان این مراسم «غلامرضا آباد» به عنوان سرپرست فرمانداری بندرلنگه معرفی و از خدمات «ارسلان بهاری میمندی» فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.