حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

امام جمعه ملایر گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر دانش، فناوری و نیروی انسانی متعهد و کارآمد کشور است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون هر دستاورد و موفقیتی که کسب کرده است، به واسطه استفاده از توان و داشته های داخلی بوده است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تاکید کرد: عزت و مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی باید همچنان حفظ شود.

امام جمعه ملایر با تقدیر از اقدام متقابل وزارت امور خارجه ایران و اخراج 2 تن از دیپلمات های کشور هلند خاطرنشان کرد: هلند با این اقدام وابستگی خود را به آمریکا نشان داد، اما جمهوری اسلامی ایران همواره مستقل است و در مقابل اینگونه رفتارها، اقدام متقابل و انقلابی انجام می دهد.

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: مذاکره آمریکا با رهبر کره شمالی و بی نتیجه ماندن این مذاکره، نشان داد که آمریکا همچنان دنبال زیاده خواهی است و با این اقدامات می خواهد خود را از زیر بار فضاسازی رسانه ای بیرون بکشد.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه ترامپ در این مذاکره دستش خالی ماند افزود: کشورهای جهان همچون رهبر کره شمالی زمانیکه خاطره تلخ توافق بین المللی برجام و خروج آمریکا از این توافق را دیدند، پی بردند که آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام برقراری در بخش دیگری از خطبه های خود انتصاب حجت الاسلام «ابراهیم رئیسی» به عنوان رییس قوه قضاییه را تبریک و آن را انتخابی بجا و شایسته دانست و گفت: وی شخصیتی وارسته، خودساخته و انقلابی است که سال های طولانی در سیستم قضایی کشور و در پُست های مختلف ایفای نقش کرده است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی از طهارت زندگی و اقتصادی برخوردار است بیان کرد: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ریاست وی بسیار موثر است و مسیر فساد ستیزی با سرعت و دقت بیشتری تداوم پیدا می کند.

امام جمعه ملایر همچنین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد و تقویت این کانون های فرهنگی به عنوان یکی از نیازمندی های کشور در زمینه تحقق و عملیاتی کردن گام دوم انقلاب و سالروز گرامیداشت «سیدجمال الدین اسدآبادی» را از جمله مناسبت های اسفندماه برشمرد.

حجت الاسلام برقراری به فرا رسیدن 20 اسفندماه روز راهیان نور اشاره و دفاع مقدس را گنجینه و معدن طلا دانست و گفت: استخراج آن نیاز به فناوری دارد که با فناوری راهیان نور می توان گنج دفاع مقدس را استخراج کرد.

وی همچنین به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا در 22 اسفندماه اشاره و تاکید کرد: خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان نیازها و دغدغه هایی دارند که باید با حفظ کرامت و عزت این پیشنهادها و خواسته های آنان پیگیری و عملیاتی شود.

حجت الاسلام برقراری ضمن تقدیر از حضور «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان به ملایر و برگزاری جلسه ای با حضور تمامی مدیران کل استان در این شهرستان گفت: در این نشست تصمیم های بسیاری خوبی برای سال آینده اتخاذ شد که باید توسط مسئولان و نمایندگان این شهرستان پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.